اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نمین:

امدادرسانی هلال احمر نقطه اتکا در مدیریت بحران است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان نمین گفت: حضور به موقع نیروهای پر تلاش و زحمتکش هلال احمر در حوادث و صحنه‌های مختلف امدادرسانی نقطه اتکای ما در مدیریت بحران است.

امدادرسانی هلال احمر نقطه اتکا در مدیریت بحران است
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید‌تقی دریتیم پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد بحران شهرستان نمین با اشاره به بارش‌های اخیر برف و راه‌ بندان در برخی از ساعات در این شهرستان اظهار کرد: نیروهای جمعیت هلال احمر با مدیریتی شایسته با حضور به موقع در جاده‌ها و همسویی با سایر نیروهای امدادی سعی کردند زمینه تردد راحت رانندگان و مسافران را فراهم کرده و از برخی حوادث و پیشامدها جلوگیری کنند.
وی از همت امدادگران ساعی و خستگی‌ناپذیر امداد و نجات در صحنه امدادرسانی به حادثه‌دیدگان چند روز گذشته در محور اردبیل به آستارا در گردنه حیران خبر داد و عنوان کرد: در این حوادث حضور به موقع نیروهای جمعیت هلال احمر در صحنه و اسکان موقت حادثه‌دیدگان نشان داد که هلال احمر به وظیفه و مسئولیت خطیر خود آگاه است و هرگز از پیمودن این اهداف خسته نمی‌شود.
وی همچنین به تلاش‌های شبانه‌روزی در 24 ساعت گذشته در امدادرسانی به مسافران و گرفتارشدگان در برف و کولاک جاده‌های روستایی و محورهای مواصلاتی فرعی اشاره کرد و افزود: از سایر نیروهای امدادرسان اعم از راه و ترابری، اورژانس، پلیس راه و راهداران سخت‌کوش قدردانی می‌کنیم که در کنار جمعیت هلال احمر با حضور به موقع توانستند مشکلات و آسیب‌ها را به حداقل برسانند.
دریتیم همچنین به نامه اخیر خود به معاونت عمرانی استانداری در تقدیر و  تجلیل از مدیرعامل جمعیت هلال احمر و نیروهای پر تلاش آن اشاره کرد و گفت: در این نامه با تقدیر و قدردانی از این زحمات خواستار تجلیل شایسته از مدیر توانمند جمعیت هلال احمر استان شدیم چرا که با یک مدیریت مطلوب توانستند در صحنه عمل موفق عمل کنند.
این مسئول بخشداران و دهیاران را به ذخیره‌سازی مناسب سوخت با هدف پیشگیری از حوادث احتمالی در قطعی گاز و برخی مسدودیت راه‌ها و محورهای مواصلاتی دعوت کرد و ادامه داد: همه باید با حفظ و آمادگی بیشتر در این فصل سرد بکوشیم نیازمندی‌ها را به سرعت تامین و برآورده کنیم.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرماندار شهرستان بیله‌سوار نیز در نامه‌ای از زحمات مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل در سیل اخیر و امدادرسانی نیروهای پر توان این نیرو تقدیر و قدردانی کرد.
 
* پایگاه امداد جاده‌ای هلال احمر خلخال تجهیز می‌شود
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل از تجهیز پایگاه امداد و نجات جاده‌ای در گردنه الماس خبر داد.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل،  بهرام غیبی در جریان بازدید مدیرکل بحران استان و فرماندار خلخال از گردنه الماس در محور خلخال به اسالم از مدیران استان همجوار (گیلان) نیز خواست تا در تکمیل و امدادرسانی پایگاه امداد جاده‌ای این گردنه همکاری و مساعدت کنند.
وی بیان کرد: برای تجهیز این پایگاه قرار است علاوه بر تامین نیروی مورد نیاز و آموزش دیده در حوزه امداد جاده‌ای تجهیزات گرمایشی و یک دستگاه تلویزیون نیز در اختیار این مجموعه قرار گیرد.
این مسئول اظهار کرد: گردنه الماس از جمله گردنه‌های صعب‌العبور و برف‌گیر اردبیل است و بیش از هشت ماه از سال نیاز به حضور دایمی امدادگران جمعیت هلال احمر دارد که در این زمینه باید تدبیر درست به کار گرفته شود.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول