اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان خبرداد:

فعالیت 20 پایگاه هلال احمر در جاده‌های کردستان

خبرگزاری فارس: مدیر‌عامل جمعیت هلال احمر کردستان از فعالیت 20 پایگاه ثابت و سیار این سازمان به منظور ارائه خدمات مختلف امدادی در جاده‌های کردستان خبرداد.

فعالیت 20 پایگاه هلال احمر در جاده‌های کردستان
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، ارش لهونی در جلسه هماهنگی دستگاه‌های مرتبط با اجرای طرح زمستانی کردستان که در مهمانسرای نیروی انتظامی استان در سنندج برگزار شد، اظهار داشت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و در قالب طرح زمستانی 20 پایگاه ثابت و سیار جمعیت هلال احمر در جاده‌های استان به مسافران و مردم در صورت نیاز خدمت‌رسانی می‌کنند.
به گفته وی، سازمان هلال احمر کردستان امسال علاوه بر تجهیز هشت پایگاه ثابت موجود در جاده‌های استان به ویژه گردنه‌های صعب العبور، 9 پایگاه پشتیبان و سه پایگاه سیار نیز تجهیز کرده است.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کردستان با بیان اینکه طرح زمستانی جمعیت هلال احمر در استان کردستان نیز همزمان با دیگر نقاط کشور از امروز آغاز شده است، خاطرنشان کرد: امکانات و تجهیزات موجود در پایگاه‌های هلال احمر در سال‌جاری در مقایسه با سال‌های گذشته بسیار بهتر و مطلوب‌تر است.
لهونی با اشاره به اسکان 30 خانوار به صورت استاندارد در پایگاه‌های هلال احمر این استان، تصریح کرد: در سال گذشته در پایگاه‌ها تنها امکان اسکان 10 خانوار را داشتیم.
وی از مجهز شدن تمامی پایگاه‌های امدادی جمعیت هلال احمر کردستان به مواد غذایی مورد نیاز، پتو و وسایل گرمایشی خبر داد و افزود: در هر پایگاه جمعیت هلال احمر کردستان چهار نفر پرسنل به صورت شبانه‌روزی فعالیت خواهند کرد.
شهردار سنندج نیز در این جلسه از آمادگی کامل شهرداری برای مشارکت در این طرح خبر داد و گفت: 20 دستگاه ماشین آلات سنگین و 10 دستگاه سبک به همین منظور سازماندهی شده‌اند.
مهدی حسام‌شریعتی به تخصیص اعتبارات قابل توجهی به منظور بازسازی پیاده‌روها و معابر شهری سنندج اشاره کرد و اظهار داشت: شهرداری با تمام توان در راستای خدمت به مردم آمادگی کامل را دارد.
وی همچنین از آمادگی کامل آتش‌نشانی و تعامل خوب آن با سایر دستگاه‌ها خبر داد و گفت: با توجه به تجربیات سال‌های گذشته در راستای همکاری در طرح زمستان امسال در حوزه شهرداری هیچ مشکلی نخواهیم داشت و در صورت نیاز از بخش خصوصی نیز استفاده خواهیم کرد.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول