اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاد حوزه و دانشگاه اردبیل:

انگلیس فرزند نامشروع شیاطین روزگار است

خبرگزاری فارس: استاد حوزه و دانشگاه‌های اردبیل گفت: انگلیس فرزند نامشروع شیاطین و یزیدیان روزگار است.

انگلیس فرزند نامشروع شیاطین روزگار است
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اسدالله صحرانورد عصر امروز در همایش دانشجو و بیداری اسلامی در دانشگاه پیام نور اردبیل اظهار داشت: انگلیس خبیث بیش از قرن‌هاست که در کشورمان علیه ملت ایران و نظام اسلامی توطئه چیده و شیطنت می‌کند اما نتوانسته است هیچ‌وقت اصول و پایه‌های نظام اسلامی ما را دچار لغزش و انحراف کند.
وی با یادآوری اینکه حاکمیت قدرتمند انقلاب اسلامی لرزه بر اندام نظام‌های بیگانه به ویژه قدرت‌های پوشالی آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی انداخته است، تصریح کرد: اگر این سه کشور را قطب و مرکز شرارت‌های جهانی بدانیم به یقین انگلیس عامل و پدیدار خباثت و شرارت‌های متعدد است و هرگز از روحیه حیله‌گری و مکاری خود نیز دست نمی‌کشد.
صحرانورد حرکت عظیم دانشجویان را در حمایت از حرکت انقلابی نمایندگان مجلس شورای اسلامی یادآور شد و خاطرنشان کرد: ما نه تنها خواستار تقلیل روابط بلکه آرزومند تعطیلی سفارتخانه انگلیس در ایران همچون دو رژیم منحوس آمریکا و رژیم صهیونیستی هستیم و امیدواریم ملت ما بدون شر و شرارت آنها بتواند نفسی راحت بکشد.
این مسئول در ادامه سخنان خود اضافه کرد: جنبش‌های دانشجویی ما در سال‌های گذشته نیز نظیر چنین تدابیری را در بسته شدن سفارت رژیم آمریکا و حرکت‌های افتخارآمیز در محکوم کردن توطئه‌های رژیم صهیونیستی داشتند و این بار نیز با آگاهی و بصیرت با یورش به سفارت انگلیس این لانه خباثت و کبر و غرور را با مشت‌های آهنین خود مورد حمله قرار دادند.
به گزارش فارس، مدرس دانشگاه در ادامه سخنان خود به خیزش‌ها و حرکت‌های کشورهای اسلامی به ویژه کشورهای حوزه خلیج‌فارس و شمال آفریقا اشاره کرد و ادامه داد: بیداری شکل گرفته امروز که محصول مکتب سیدالشهدا و انقلاب اسلامی است، خیزش‌های دائمی و همیشگی است که کاخ استبداد را به لرزه انداخته و سبب شده آنها از واهمه این هجمه عظیم امت‌های اسلامی به برخی تحرکات بی‌سرانجام دست بزنند.
صحرانورد با بیان اینکه دشمن مترصد کوچک‌ترین حرکت و کار خلاف واقع در نظام‌های اسلامی است تا بتواند شیطنت بزرگی را به راه بیاندازد، گفت: ما در تمام سنگرها به آگاهی و هوشیاری نیازمند هستیم که این هوشیاری باید در سنگر دانشگاه و فضاهای علمی ما بیشتر باشد.
تحلیلگر مسایل سیاسی و بین‌المللی دانشجویان را سنگربانان صف اول و مقدم مبارزه با تهدیدهای استکبار جهانی و خنثی کردن آنها با بصیرت و شعور انقلابی و حسینی اعلام کرد و افزود: دشمن در سنگر شکست خورده خود به دنبال مظلوم‌نمایی و برخی تحرکات نافرجام است که انتظار می‌رود عواقب آن گریبان خودشان را بگیرد.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول