اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بسیج دانشجویی دانشگاه پیام‌نور کوهدشت:

تسخیر سفارت انگلیس حرکتی متأثر از پیام عاشوراست

خبرگزاری فارس: بسیج دانشجویی دانشگاه پیام‌نور کوهدشت در بیانیه‌ای ضمن حمایت قاطع از اقدام دانشجویان تسخیرکننده لانه روباه پیر اعلام کرد: تسخیر سفارت پیر استعمار حرکتی متأثر از پیام امام حسین (ع) در روز عاشوراست.

تسخیر سفارت انگلیس حرکتی متأثر از پیام عاشوراست
به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه پیام‌نور کوهدشت در این بیانیه آورده است: حرکت انقلابی دانشجویان مؤمن و متعهد دانشگاه‌های تهران در تسخیر سفارت پیر استعمار، این لانه جاسوسی و فتنه‌گری، حرکتی متأثر از روحیه بالای دینی فرزندان این مرز و بوم و بر گرفته از پیام ابا عبدالله الحسین (ع) در روز عاشورا است.
این بیانیه اقدام جنبش دانشجویی را به عنوان آغازگر تحولات عظیم در جامعه، نشان‌دهنده اوج تنفر ملت مسلمان و انقلابی ایران از رژیم‌های سلطه‌گر و این سلطنت خون‌خوار دانسته و افزوده است: به یقین اگرچه دستگاه دیپلماسی کشور به حسب وظیفه مجبور به ابراز تأسف است؛ لکن این پیامی است برای همه دولت‌های استکباری که مردم مسلمان و جوانان هوشیار و بصیر ما تحت رهبری مقام عظمای ولایت از هیچ قدرتی بیم ندارد و از آرمان‌های اسلام و امام و رهبری ذره‌ای عقب نخواهد نشست.
این بیانیه خواستار قطع کامل روابط جمهوری اسلامی ایران با رژیم سلطنتی انگلستان شده و آورده است: همان اقدامی که در 13 آبان با آمریکا صورت گرفت اکنون باید با انگلستان نیز صورت گیرد و سفارتخانه انگلستان به موزه روباه پیر تبدیل شود.
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور کوهدشت در پایان این بیانیه ضمن اعلام حمایت از اقدام دانشجویان کشورمان در تسخیر لانه پیر استعمار تصریح کرده است: امیدواریم این اقدام تأثیرگذار بتواند در جامعه بین‌المللی بازخورد خوبی داشته باشد و دست مقامات انگلیسی را از تجاوزگری کوتاه کند.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول