اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس:

کاهش روابط با انگلیس نماد مردم سالاری دینی بود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس گفت: اقدام مجلس در راستای کاهش روابط با دولت انگلیس نمادی از مردم سالاری دینی را در جهان به نمایش می‌گذارد.

کاهش روابط با انگلیس نماد مردم سالاری دینی بود
 سعدالله نصیری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار داشت: مجلس شورای اسلامی یادمان بزرگ مرد تاریخ سیاست مرحوم مدرس است که شجاعت، درایت، مردانگی، تدین و میهن‌پرستی این مرد بزرگ را تداعی می‌کند.
وی افزود: مجلس شورای اسلامی در راس همه امور قرار گرفته و یکی از حرکت‌های ماندگار مجلس شورای اسلامی تصویب قطعی برای کاهش روابط با کشور انگلیس محسوب می‌شود، که در نوع خود بی‌نظیر است.
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اقدام مجلس شورای اسلامی در راستای کاهش روابط با دولت انگلیس نمادی از مردم سالاری دینی را در جهان به نمایش می‌گذارد.
وی با بیان اینکه هر قدر مجلس یک کشور قوی و مقتدر باشد، در زمینه احقاق حقوق مردم تلاش مضاعفی دارد، افزود: صلابت مجلس با حضور نمایندگانی متعهد، متدین و با درایت و میهن‌پرست افزایش می‌یابد.
نصیری تقارن کاهش روابط ایران با انگلیس را با روز مجلس و شهادت شهید مدرس را یادآوری کینه‌توزی و دشمنی‌های انگلیس در گذشته کشور دانست و یادآور شد: حمایت انگلیس از رضاخان موجب واکنش در برابر وی و در نهایت به شهادت رسیدن این مرد تاریخ شد.
وی تصریح کرد: در همه حرکت‌های ضد ایرانی دست انگلیس وجود داشت و در پشت پرده فتنه‌ها و توطئه‌های مختلف با ظاهری بشر دوستانه و باطنی خصمانه و چپاول گرانه این استعمار پیر علیه کشور خیانت‌های زیادی را روا داشته است.
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: مصوبات مجلس شورای اسلامی در بخش‌های مختلف موجب توسعه و آبادانی کشور شده و حرکت‌های ماندگاری را در کشور رقم زده است.
وی با بیان اینکه قوانین مجلس شورای اسلامی برای همه کشور در بخش‌های مختلف تصویب می‌شود، یادآور شد: برکات این مصوبات برای استان‌ها نیز در نظر گرفته شده و همه استان‌ها از این برکات استفاده می‌کنند.
نصیری خاطرنشان کرد: در راستای دفاع از حقوق مردم استان زنجان ابزارهایی از جمله سئوال از وزرا و استیضاح وزرا از سوی نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی صورت می‌گیرد.
وی با بیان اینکه افزایش بودجه استان در بین همه استان‌های کشور در سال گذشته با همت نمایندگان مجلس شورای اسلامی حاصل شد، بیان داشت: برای نخستین با در تاریخ مجلس، استان زنجان با تلاش نمایندگان این بودجه را دریافت کرد.
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی افزایش بودجه راهسازی و سدهای استان را از دیگر اقدامات نمایندگان مجلس برشمرد و گفت: تصویب برخی پروژه‌ها در بودجه سال 90 از دیگر اقداماتی است که از سوی نمایندگان انجام شده است.
وی پیگیری مصوبات سفر هیئت دولت را از دیگر برنامه‌های نمایندگان مجلس عنوان کرد و افزود: پیگیری مصوبات از سوی معاونت برنامه‌ریزی استانداری صورت می‌گیرد و نمایندگان نیز برنامه‌های استان را پیگیری می‌کنند.
نصیری با اشاره به اینکه در حوزه اقتصادی برنامه‌های مطلوبی برای استان اجرایی شده است، گفت: برنامه‌های مطلوبی در استان در حال پیگیری است.
 انتهای پیام/غ10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول