اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس:

فتنه‌گری‌های انگلیس در ایران بر کسی پوشیده نیست

خبرگزاری فارس: نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اقدام قانونی مجلس در تصویب کاهش روابط با انگلیس به فتنه‌گری‌های این دولت در کشور اشاره کرد.

فتنه‌گری‌های انگلیس در ایران بر کسی پوشیده نیست
به گزارش خبرگزاری فارس از نوشهر، انوشیروان محسنی بندپی در جلسه شورای اداری شهرستان نوشهر که به منظور تودیع و معارفه بخشدار مرکزی نوشهر برگزار شد، بیان داشت: اقدام قانونی مجلس در ششم آذر ماه جاری در پی مواضع دولت انگلیس و تحریم بانک مرکزی بود که به صورت حقی کاملا مشهود با تصویب کاهش روابط با این دولت مورد تصویب نمایندگان مجلس قرار گرفت.
وی اظهار داشت: نمایندگان با این مصوبه به وزارت خارجه مهلت دادند تا هرگونه ارتباط دیپلماتیک با این دولت را کاهش دهند.
محسنی ادامه داد: اقدامات و فتنه‌گری‌های دولت انگلیس در کشور ما بر کسی پوشیده نیست و با کاهش سطح روابط به کارداری وزارت خارجه را مجاز دانستیم، در صورت برگشت این دولت از مواضع خود امکان برگشت به روابط را بدون مصوبه خواهد داشت.
وی در ادامه به پروژه‌های مهم شهرستان اشاره کرد و با بیان مشکلات احداث نیروگاه 550 مگاواتی برق غرب استان در مازندران تصریح کرد: با توجه به تحریم بودن بانک مسکن که عاملیت این پروژه را داشت و مسئولیت گشایش ارزی آن را به عهده داشت با رایزنی‌های صورت گرفته بانک عامل را به بانک صنعت و معدن تغییر داده و روند اجرای پروژه در حال پیگیری و رفع مشکلات است.
نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس شورای اسلامی همچنین به استقرار نمایندگی‌های برخی از ادارات کل و یا سازمان‌ها به دلیل مشکلات رفت‌وآمد مردم به مرکز استان به عنوان دغدغه‌ای برای مردم و مسئولان غرب استان یاد کرد و از استقرار نمایندگی سازمان بازنشستگی غرب مازندران در شهرستان نوشهر با نامه وزیر کار و رفاه اجتماعی خبر داد.
وی همچنین به راه ارتباطی نوشهر به کجور اشاره کرد و گفت: با توجه به انتخاب پیمانکار و نشانه‌گذاری درختان توسط اداره کل منابع طبیعی، اقدام خاصی در این پروژه صورت نگرفته که با توجه به شرایط کنونی دسترسی شهرستان به بخش و مشکلات متعدد مردم انتظار می‌رود از منابع ملی اعتبارات خاصی برای تسریع در روند اجرای آن در نظر گرفته شود.
این نماینده مجلس با اشاره به تودیع و معارفه بخشدار مرکزی این شهرستان به بالاتر بودن جمعیت روستایی نوشهر به نسبت جمعیت شهری آن به عنوان یک اثر مثبت یاد کرد و گفت: اقدامات و برنامه‌ریزی‌هایی برای ایجاد زمینه ماندگاری روستائیان باید اجرایی شود و این مسئله وظیفه بخشدار مرکزی را خطیرتر می‌سازد.
امام جمعه نوشهر نیز در این جلسه با بیان اینکه امروز بد بین کردن مردم نسبت به نظام از بدترین منکرات است، بیان داشت: اگر مسئولی به وظیفه خود به خوبی عمل نکند مردم را نسبت به نظام بدبین می‌کند.
حجت‌الاسلام محمود مشایخ ادامه داد: در نظام جمهوری اسلامی نیروهایی باید در راس امور اداره کشور، استان و شهرستان قرار بگیرند که ارزشی بوده و حافظ آرمان‌های نظام باشند.
وی در پایان به مشکلات آب شرب و زراعی بخش کجور و مشکلات زیست محیطی رودخانه ماشلک به دلیل انباشت زباله در اطراف آن به عنوان نمونه‌ای از مشکلات این شهرستان یاد کرد و خواستار پیگیری مسئولان امر شد.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول