اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بناب:

انگلیس ذلیلانه برای دایر کردن سفارت در ایران خواهد آمد

خبرگزاری فارس: امام جمعه بناب زیاده‌خواهی دولت انگلیس را برخلاف روحیه عدالت طلبی مردم ایران دانست و گفت: انگلیس ذلیلانه برای دایر کردن سفارت در ایران خواهد آمد.

انگلیس ذلیلانه برای دایر کردن سفارت در ایران خواهد آمد
به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، حجت الاسلام شیخ‌مصطفی باقری‌بنابی ظهر امروز در جمع عزاداران حسینی(ع) این شهرستان از ماه محرم به‌عنوان یک حادثه عظیم در تاریخ نام برد که تا بشریت وجود دارد، هرگز فراموش نخواهد شد، حادثه‌ای که عقل‌ها از آن مات و مبهوت هستند.
وی با بیان اینکه تا دنیا باقی است، عاشورا باقی است، افزود: برجسته‌ترین قیام امام حسین(ع) اصلاح انحرافات ریشه‌ای بود که تحت خلافت حزب اموی بوجود آمده بود.
باقری‌بنابی با اشاره به اتفاقات و جریانات عاشورا گفت: در جوامع اسلامی آن زمان انحرافاتی به وجود آوردند و با راه‌اندازی راه و رسم کج حزب اموی که سرسلسله آن«ابوسفیان» بود و مصائب بعد از رحلت پیامبر اکرم(ص) به وجود آمد، از حزب اموی تغذیه شده بود و تمام نقشه‌ها توسط  آن حزب کثیف طراحی شده بود و نتیجه‌اش آن شد که علی(ع) 25 سال خانه نشین شد و رفته رفته این پدیده خبیث بازسازی شده و در نهایت در زمان عثمان جان گرفت و شاخ و برگ داده شد و بالاخره موج علی ستیزی مطرح شد.
وی ادامه داد: با نگاه به تاریخ می‌بینیم که بعد از شهادت امام حسین(ع) جامعه اسلامی بیدار شده و انقلاب‌ها پی در پی در برابر حکومت شکل گرفتند که توابین از جمله آن بود.
رئیس شورای فرهنگ عمومی بناب تصریح کرد: امروز نظام و انقلاب ما شبیه انقلاب سیدالشهدا (ع) است و این نظام در بین ملت‌های دنیا جای پا باز کرده است و هر روز طاغوتی از بین می‌رود و رفت آن زمان‌هایی که برای ملت‌ها تصمیم می‌گرفتند و تصمیم امروز، تصمیم خود ملت‌ها است.
وی سپس با بیان اینکه کشورهای غربی و به خصوص آمریکا و انگلیس مردم بصیر و بیدار ایران را به خوبی نشناخته‌اند؛ گفت: جای تأسف است که این دولت‌ها با گذشت 32 سال از وقوع انقلاب اسلامی و امتحانات بزرگ، هنوز ملت ایران اسلامی را نشناخته‌اند و همیشه اشتباهات گذشته خود را تکرار می‌کنند.
باقری‌بنابی زیاده‌خواهی دولت انگلیس را برخلاف روحیه عدالت طلبی مردم ایران دانست و افزود: هرگونه تهدید، تحریم و تعطیل کردن سفارت حرف‌های کهنه و بی‌اساس هستند و دیگر این حرکات جواب نمی‌دهند و بعد از چند روز به صورت شکست خورده، ذلیلانه و با پریشانی مجدداً برای دایر کردن سفارت تلاش خواهند کرد.
وی این تهدیدات را توخالی قلمداد کرد و گفت: چنین فشارهایی برای دولت و مردم ایران اهمیتی ندارند.
امام جمعه بناب گفت: در 32 سال گذشته که آمریکا، انگلیس و فرانسه در اوج قدرت بودند و ما دست خالی بودیم؛ آنها نتوانستند به این کشور تسلط یابند و امروز که غربی‌ها شکست خورده هستند و هیچ چاره‌ای ندارند و حتی در بین ملت‌های خود نیز مشکل دارند، به فضل خداوند ما در اوج قدرت هستیم.
وی افزود: الحمدلله که ملت آبدیده و دولت آماده و تمام ملت‌ها نیز با ما هستند، مجبورند و بعد از گذشت چند روز به صورت شکست خورده دنبال راه‌اندازی مجدد سفارت خواهند بود.
باقری‌بنابی تهدیدات دشمنان را بی‌اساس و بی‌پایه عنوان کرد و اظهار داشت: هر قدر تهدید دشمنان علیه ما بیشتر شده و از ما رویگردان شدند، عنایت خداوندی برای ما بیشتر شده است.
وی گفت: حرکت‌های موذیانه غرب دلایل متقن است که انقلاب ما از صراط مستقیم کنار نرفته است و این موفقیت را در سایه هدایت نظام و انقلاب از سوی مقام معظم رهبری می دانیم که توانسته جمهوری اسلامی ایران را با تدابیر حکیمانه خود در برابر تهدیدات مختلف دشمنان سربلند نگه دارد.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول