اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

/محرم و شور حسینی/13

محرم و صفر بهترین زمان برای مقابله با جنگ نرم دشمنان است

خبرگزاری فارس: شهردار بابل گفت: محرم و صفر با ایجاد فرصت‌ها بهترین زمان برای مقابله با جنگ نرم دشمنان است.

محرم و صفر بهترین زمان برای مقابله با جنگ نرم دشمنان است
به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، فرهاد عسکری ظهر امروز در نشست مشترک با رئیس سازمان تبلیغات و رئیس شورای هیئت مذهبی بابل اظهار داشت: جایگاه ماه محرم باید مورد توجه ویژه قرار گیرد و از برکات این ماه به نحو احسن استفاده شود.
وی با اشاره به هجوم فرهنگی و بکارگیری جنگ نرم دشمن به جای عملیات‌های نظامی در عصر حاضر افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی برکات خود را از محرم و صفر به دست آورده و بهترین فرصت‌های تبلیغی در محرم و صفر مهیا بوده و همه امکانات نیز فراهم است بنابراین باید با برنامه‌ریزی منظم فرهنگی و آموزشی برای اقشار مختلف مردم در ماه محرم این فرصت را مغتنم شمرده و با تمام وجود در مقابل هجمه‌های دروغین دشمنان اسلام و نظام مقابله کنیم.
شهردار بابل با بیان اینکه همه ساله با فرا رسیدن ماه محرم تغییراتی در سطح شهر ایجاد می‌شود، ابراز داشت: ماه محرم، ایام حزن و اندوه است و فضای شهر نیز یکپارچه سیاهپوش می‌شود و شهرداری بابل با تاکید شورای شهر نیز همگام با شهروندان و هیئت مذهبی، اقدامات ویژه‌ای در زمینه فضاسازی محرم در سطح شهر در دستور کار دارد تا در این ایام سیمای شهر تغییر کرده و مردم از احساس معنوی بیشتری برخوردار شوند.
عسکری به همکاری همه جانبه شهرداری با هیئت مذهبی اشاره و تصریح کرد: با توجه به انبوه فعالیت‌های خودجوش مردمی در برگزاری پرشور عزای اباعبدالله (ع)، نظم بخشی و رعایت قوانین و ضوابط و حفظ سیمای شهری در این ایام از دغدغه‌های شهرداری بابل است.
وی از فضاسازی متناسب با ایام عزا در سطح شهر به‌عنوان سنتی دیرینه یاد کرد و اظهار داشت: عزاداری و سیاه‌پوش بودن به عنوان نمادی از حزن و اندوه در این ایام از سنت‌هایی است که تمام شیعیان وظیفه دارند به آن پایبند باشند و شهرداری نیز در این زمینه وظایف خود را اجرایی می‌کند.
رئیس سازمان تبلیغات بابل نیز اظهار داشت: هیئت مذهبی بابل برای پیشبرد اهداف فرهنگی به حمایت و کمک‌های مادی و معنوی همه مسئولان و مردم نیازمندند.
حجت‌الاسلام ابراهیم قاسمیان با اشاره به مصوبه ممنوعیت نصب داربست در بابل افزود: سازمان تبلیغات اسلامی با توجه به این قانون از تمام هیئت مذهبی که زیر مجموعه این سازمان هستند تقاضا کرده همکاری لازم را با شهرداری داشته باشند.
وی از شهرداری بابل که فضای تبلیغی، جایگزین داربست را برای هیئت مذهبی فراهم کرده تقدیر کرد.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول