اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان طارم تاکید کرد:

جلوگیری از دو دستگی و ایجاد اختلاف در عزاداری‌ها

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان طارم بر جلوگیری از دو دستگی و ایجاد اختلاف در عزاداری‌ها تاکید کرد.

جلوگیری از دو دستگی و ایجاد اختلاف در عزاداری‌ها
به گزارش خبرگزاری فارس از طارم، غلامحسین رجبی ظهر امروز در گردهمایی مسئولان هیئت‌های مذهبی شهرستان طارم، با تسلیت ایام سوگواری سالار شهیدان‌، از همه تلاش‌های انجام شده در راستای برگزاری برنامه‌های ایام عزاداری امام حسین (ع) تقدیر کرد.
وی با اشاره به فرموده حضرت امام خمینی (ره) که محرم و صفر است که اسلام را زنده نگهداشته است، تصریح کرد: نقش ماه محرم و مراسم سوگواری امام حسین (ع) در تثبیت پایه‌های دین مبین اسلام و زنده نگهداشتن آن غیر قابل انکار است‌.
فرماندار شهرستان طارم بر جلوگیری از دو دستگی و ایجاد اختلاف در عزاداری‌ها تاکید کرد و افزود معتمدان‌، علما و روحانیان نقش مهمی در اداره و رفع مشکلات احتمالی هیئت‌های مذهبی دارند.
 وی با اشاره به اهداف انقلاب اسلامی افزود: همه اقداماتی که در این نظام مقدس صورت می‌گیرد پاسخی به ندای حل من ناصر ینصُرنی امام حسین (ع) است. 
رجبی با اشاره بر نیازهایی که در مساجد سطح شهرستان وجود دارد گفت: دولت عدالت محور امروز همراه مردم مومن برای رفع نیازها و مشکلات مساجد سطح شهرستان با هیئت امنای مساجد همکاری داشته و رونق کمی و کیفی مساجد و حسینیه‌ها را در برنامه دارد.
وی ابراز امیدواری کرد: عشق و ارادت خالصانه مردم شهرستان به امام حسین (ع) و خط سرخ حسینی همواره در همه زمان‌ها بر شکوه و عظمت مراسمات می‌افزاید.
امام جمعه شهرستان طارم نیز در این گردهمایی به برگزاری با شکوه مراسم عزاداری در شان حضرت امام حسین (ع) تاکید کرد و افزود: دشمنان دین در تلاشند تا مراسم عزاداری امام حسین (ع) را به انحراف بکشانند، لذا باید با هوشیاری و دقت از عوام‌زدگی پرهیز کرده و رسوخ فرهنگ بیگانه را در عزاداری‌ها تشخیص داده و از انحراف مسیر عزاداری جلوگیری کنیم.
وی با اشاره به برخی از علائم و نشانه‌های رسوخ کرده به عزاداری همچون حمل علامت‌ها و قمه‌زنی بر دقت مسئولان هیئت‌های مذهبی تاکید کرد و افزود: مسئولان هیئت مذهبی مدیریت هیئت‌ها را بر عهده گرفته و رهبری مجلس را به روحانیان واگذار کنند.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول