اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اسدآباد خبر داد:

تحقق 114 درصدی تعهد اشتغال در اسدآباد ‌

خبرگزاری فارس: فرماندار اسدآباد گفت: در این شهرستان ‌در ایجاد اشتغال استان همدان 114 درصد از تعهدات خود را محقق کرده است.

تحقق 114 درصدی تعهد اشتغال در اسدآباد ‌
به گزارش خبرگزاری فارس از اسدآباد، مصطفی آزادبخت بعد از ظهر امروز در کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان اسدآباد با بیان اینکه تعهد شهرستان در ایجاد اشتغال استان همدان 4 هزار و 343 نفر است، اظهار داشت: تعداد 4 هزار و 953 نفر شغل در شهرستان ایجاد شده که 114 درصد تعهد را شامل می‌شود.
وی از اختصاص تسهیلاتی به تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام شهرستان‌ها خبر داد و افزود: این تسهیلات برای طرح‌های نیمه‌تمام شده‌ای است که در سطح شهرستان وجود دارد که دستگاه‌های اجرایی باید ظرف 48 ساعت آینده این طرح‌ها را معرفی کنند تا بتوانند از تسهیلات ابلاغی استفاده کنند.
فرماندار اسدآباد در ادامه با اشاره به اینکه برخی افراد به عنوان سرمایه‌گذار اهلیت و توانایی تکمیل طرح را ندارند، تصریح کرد: می‌طلبد که مسئولان دستگاه‌های اجرایی و ادارات افرادی که اهلیت دارند را برای اخذ تسهیلات معرفی و در جذب تسهیلات ابلاغی تلاش کنند.
آزادبخت با تقدیر از مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان اسدآباد در خصوص تحقق تعهدات ایجاد اشتغال در سطح شهرستان گفت: کمیته امداد این شهرستان با تعهد 312 نفر ایجاد شغل توانسته است 762 نفر شغل ایجاد کند که 276 درصد تعهد را شامل می‌شود.
وی با تأکید بر ایجاد شغل پایدار در شهرستان از مسئولان خواست با درخواست و پیگیری از ادارات کل بخواهند که اشتغال ایجاد شده را در سامانه اینترنتی اشتغال استان ثبت کنند.
مدیر اداره کار و امور اجتماعی شهرستان اسدآباد هم وضعیت بنگاههای زودبازده شهرستان را مسدود خواند و گفت: تاکنون وضعیت این بنگاه‌ها هیچ گونه تغییری نکرده و به همان آمار قبلی است.
سیدمهدی فاطمی با ارائه گزارشی از وضعیت اشتغال ایجاد شده در سطح  شهرستان اسدآباد از اداراتی که شغل ایجاد کرده‌اند و تاکنون موفق به ثبت در سامانه اینترنتی نشدند خواست آنها را ثبت کنند.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول