اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی سال جاری صورت پذیرفت؛

ایجاد 15 هزار شغل در ملایر

خبرگزاری فارس: معاون امور عمرانی و برنامه‌ریزی فرمانداری ملایر از ایجاد اشتغال برای 15 هزار نفر در ملایر طی سال جاری خبر داد.

ایجاد 15 هزار شغل در ملایر
به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، علی‌اصغر حکانلو ظهر امروز در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان ملایر هدف از تشکیل این جلسات را رفع مشکل بیکاری خواند و افزود: شهرستان ملایر امروز در ایجاد اشتغال حرف نخست در استان می‌زند و این نتیجه تلاش مسئولان شهرستان در این امر است.
وی با اشاره به اینکه اشتغال یکی از مهمترین دغدغه‌های امروز مسئولان است، ادامه داد: باید در راستای رفع این مشکل برنامه‌ریزی مناسبی صورت پذیرد.
معاون امور عمرانی و برنامه‌ریزی فرمانداری ملایر افزود: سهمیه اشتغال ملایر در سال جاری 10 هزار و 545 نفر بوده است که تا امروز 15 هزار و 421 شغل در شهرستان ایجاد شده است.
به گفته وی از این تعداد 9 هزار و 120 شغل مربوط به بخش مسکن و 6 هزار و 301 شغل نیز در سایر قسمت‌های شهرستان بوده است.
حکانلو تصریح کرد: تاکنون در شهرستان ملایر شاهد تحقق 146 درصدی اشتغال بودیم که این امر مهم نشان از رشد بسیار بالایی دارد.
وی اضافه کرد: از این تعداد شغل ایجاد شده در شهرستان ملایر تعداد 3 هزار و 707 نفر در سازمان تأمین اجتماعی بیمه شده‌اند.
معاون امور عمرانی و برنامه‌ریزی فرمانداری ملایر در ادامه ضمن تقدیر از بانک‌های عامل به خاطر همکاری در پرداختی‌ها در تأکید به مسئولان گفت: جذب سهمیه‌های شهرستان باید در رأس کار شما باشد چرا که استاندار نیز بر این مهم تأکید فراوان داشته‌اند.
مدیر اداره کار و امور اجتماعی ملایر نیز ضمن ارائه عملکرد گفت: وضعیت بنگاه‌های زودبازده از ابتدا تاکنون بسیار خوب عمل کرده است.
مرتضی سلطان‌محمدی کل سهم ابلاغی را طی پنج سال 2 میلیارد و 226 میلیون ریال عنوان کرد و گفت: از این تعداد 6 هزار و 23 طرح با مبلغ 2 میلیارد و 314 میلیون ریال مورد پذیرش قرار گرفته است که تعداد 5 هزار و 878 طرح با مبلغ یک میلیارد و 752 میلیون ریال مصوبه کمیته تخصصی استان بوده است.
وی در پایان سخنانش گفت: تعداد 5 هزار و 73 طرح عقد قرارداد شده و 4 هزار و 937 طرح پرداختی داشته‌ایم که درصد پرداختی سه سال ملایر 88 درصد بوده که این هفته بانک ملی و تجارت بیشترین پرداختی‌ها را داشته‌اند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول