اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ایجرود‌ خبر داد:

ایجاد 1948 هزار شغل در شهرستان ایجرود

خبرگزاری فارس: فرماندار ایجرود‌ گفت: یک هزار و 948 شغل در شهرستان ایجرود طی سال گذشته ایجاد شده است.

ایجاد 1948 هزار شغل در شهرستان ایجرود
باقر اکبر پور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار داشت: به مناسبت هفته بسیج طرح پرورش قارچ خوراکی روستای قارختلو به بهره‌برداری رسید‌.
وی با بیان اینکه فاز نخست این طرح با اعتباری بالغ بر 20 میلیون ریال به بهره‌برداری رسید، افزود: با بهره برداری از این طرح برای هشت مددجوی بهزیستی شهرستان ایجرود اشتغالزایی می‌شود‌.
 فرماندار ایجرود‌ در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه در سال گذشته یک میلیارد و 100 میلیون تومان تعهد ایجاد اشتغال کشور بود، یادآور شد: در سال گذشته برای یک میلیارد و 600 نفر اشتغالزایی شده است.
وی با اشاره به اینکه سهم استان زنجان 27 هزار شغل بود، افزود: در شهرستان ایجرود نیز یک هزار و 845 نفر تعهد شهرستان ایجرود بود.
 اکبر پور با بیان اینکه در سال گذشته از میزان تعهد استان در زمینه اشتغالزایی برای 33 هزار نفر شغل ایجاد شد، تصریح کرد: در شهرستان ایجرود نیز برای یک هزار و 948 نفر شغل ایجاد شد.
وی با اعلام ادارات برتر در زمینه اشتغال افزود‌: سازمان صنایع ومعادن‌، بازرگانی‌، صندوق مهر‌، بنیاد مسکن و بهزیستی بیشترین آمار شاخص اشتغالزایی را در بین ادارات ایجرود به خود اختصاص داده‌اند‌.
فرماندار ایجرود‌ تصریح کرد: سامانه ثبت‌نام مشاغل خانگی همچنان برای ثبت‌نام از متقاضیان باز است‌.
انتهای پیام/
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول