اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اردستان:

ایجاد 3800 شغل برای اردستان در نظر گرفته شده است

خبرگزاری فارس: فرماندار اردستان گفت: در حدود 3هزار و 800 شغل در نظر گرفته شده در حالی که جمعیت بیکار شهرستان در حدود 2هزار و 500 نفر است.

ایجاد 3800 شغل برای اردستان در نظر گرفته شده است
به گزارش خبرگزاری فارس از اردستان، روح‌الله سلگی صبح امروز در جلسه کارگروه اشتغال شهرستان به برگزاری همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری در شهرستان اردستان برای نخستین بار در استان اشاره کرد و اظهار داشت: برگزاری این همایش سبب معرفی ظرفیت‌های شهرستان اردستان به سرمایه‌گذاران شد.
وی از مهم‌ترین دستاوردهای این همایش را ارائه تخفیف 80درصدی به سرمایه‌گذاران در مورد خرید زمین تا 22بهمن اعلام کرد و گفت: تا کنون 20 پروژه صنعتی در شهرستان پیشنهاد شده است.
فرماندار اردستان در ادامه خواستار فراهم شدن بستر مهم برای ایجاد اشتغال و سرمایه‌گذاری شد و بیان داشت: در حال حاضر شهرستان اردستان از نظر ایجاد اشتغال در رده‌های آخر استان قرار دارد.
وی با بیان اینکه سهمیه ایجاد اشتغال در نظر گرفته شده برای شهرستان اردستان بالاتر از تعداد بیکاران آن است، تصریح کرد: برای شهرستان اردستان ایجاد حدود 3هزار و 800 شغل در نظر گرفته شده در حالی که جمعیت بیکار شهرستان در حدود 2هزار و 500 نفر است.
سلگی خواستار ثبت اشتغال ایجاد شده در شهرستان در سامانه رصد اشتغال شد و بیان داشت: تا کنون تنها 830 اشتغال ایجاد شده در این سامانه ثبت شده است و ادارات شهرستان نیروهای کاری که در زمینه طرح‌های تملک دارایی فعال هستند را در این سامانه ثبت کنند.
فرماندار اردستان اعتبار اختصاص یافته به شهرستان در مورد مشاغل خانگی را 45 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: برای جذب این اعتبار تا پایان ماه جاری فرصت است.
در ادامه این جلسه 170 طرح اشتغالزایی و کسب کار خانگی بررسی شد.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول