اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست کمیته امداد خبر داد:

ایجاد بیش از 250 هزار فرصت شغلی برای خانواده‌های کمیته امداد در کشور

خبرگزاری فارس: سرپرست کمیته امداد گفت: بیش از 250 هزار فرصت شغلی برای خانوارهایی که تحت پوشش کمیته امداد هستند در کشور ایجاد می‌شود.

ایجاد بیش از 250 هزار فرصت شغلی برای خانواده‌های کمیته امداد در کشور
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حسین انواری ظهر امروز در همایش اجلاس منطقه‌ای مدیران و روسای ادارات کمیته امداد امام خمینی که در اردوگاه ثامن الائمه برگزار شد، اظهار داشت: امسال بیش از 250 هزار فرصت شغلی برای خانواده‌هایی که تحت پوشش کمیته امداد هستند در سراسر کشور ایجاد می‌شود که تاکنون بیش از یکصد و بیست‌هزار تا در استان‌ها صورت گرفته است.
وی سهم خراسان رضوی از این میزان فرصت شغلی را 20 هزار عنوان کرد و افزود: 7 هزار فرصت شغلی تاکنون در خراسان رضوی ایجاد شده که تا پایان سال‌جاری به 20 هزار می‌رسد.
سرپرست کمیته امداد کشور با اشاره به دیگر اقدامات کمیته امداد بیان داشت: تضمین وام بانکی مددجویان از برنامه‌هایی است که کمیته امداد برای رفع مشکلات مددجویان ایجاد کرده و در این زمینه موافقت‌نامه‌هایی با بانک‌ها شد که مددجویان با تضمین کمیته امداد بتوانند از تسهیلات بانکی استفاده کنند.
انواری آموزش‌های مهارت‌آموزی برای ایجاد و اشتغال مشاغل خانگی و کارگاهی را از دیگر اقدامات کمیته امداد خواند و تصریح کرد: در موج اشتغال تا مرز 100 میلیون ریال برای هر نفر از تسهیلات استفاده می‌شود.
سرپرست کمیته امداد کشور ادامه داد: 100هزار دانشجو نیز تحت پوشش کمیته امداد هستند که این دستگاه آنان را در بحث وام دانشجویی، کاریابی پس از پایان تحصیلات و ایجاد کار موقت غیر درس خواندن حمایت می‌کند.
وی افزود: این دانشجویان در وبلاگ نویسی با موضوعات انقلابی تبیین شرایط انقلاب و تقویت بنیان‌های نظام جمهوری اسلامی همکاری کرده و حقوق دریافت می‌کنند.
انواری مشارکت مردم را در این دستگاه بسیار ارزشمند دانست و عنوان کرد: امسال سرمایه‌گذاری وسیع‌تری در ارتباط با حضور و مشارکت مردم در صحنه تعاملات اجتماعی از قبیل احسان، انفاق، همدردی و ... کارهای گسترده‌ای صورت گرفته است.
انواری خاطرنشان کرد: در کشور 400 هزار یتیم وجود دارد که بیش از 30 هزار نفر از آنان را حامیان حمایت و پشتیبانی می‌کنند و بخشی از مخارج آنان را تأمین می‌کند.
انتهای پیام/ر20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول