اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل مسکن لرستان:

12 هزار شغل در مسکن مهر لرستان ایجاد شده است

خبرگزاری فارس: مدیرکل مسکن و شهرسازی لرستان گفت: تعهد ما در سال 90 برای ایجاد فرصت شغلی در قالب مسکن مهر 12هزار و 666 نفر بوده که توانسته‌ایم، تاکنون 12هزار و 676 فرصت شغلی ایجاد کنیم.

12 هزار شغل در مسکن مهر لرستان ایجاد شده است
به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، شهرام ملکی ظهر امروز در جلسه شورای مسکن لرستان در خرم‌آباد در خصوص آخرین وضعیت مسکن مهر لرستان گفت: تمام برنامه اجرایی مسکن مهر در سال 90 ـ 89  اجرای 30 هزار واحد در شهرهای بالای 25 هزار نفر و 3 هزار و 175 واحد در شهرهای زیر 25 هزار نفر بوده است.
وی افزود: در شهرهای بالای 25 هزار نفر و 30 هزار واحد مسکن مهر از لحاظ پیشرفت فیزیکی، تاکنون 100 درصد کل پی‌سازی واحدهای مسکن مهر انجام گرفته است.
مدیرکل مسکن و شهرسازی لرستان گفت: یک‌هزار و 700 واحد اتمام اسکلت، 22 هزار و 529 واحد اجرای سقف، 19 هزار و 287 واحد سفت کاری و 11 هزار و 490 واحد از این 30 هزار نازک کاری شده است.
ملکی تصریح کرد: تاکنون 10 هزار و 739 واحد ساخته و 8 هزار و 624 واحد آماده افتتاح است.
مدیرکل مسکن و شهرسازی لرستان گفت: رتبه استان از لحاظ پیشرفت فیزیکی تعداد واحدهای مسکن مهر از بین 31 استان کشور ششم است.
ملکی تصریح کرد: در ماه‌های آینده، آمادگی افتتاح واحدهای مسکن مهر را داریم و قرار است شهرستان دورود به عنوان پایلوت با 126 واحد به نمایندگی از 8 هزار و 600 واحد با حضور مسئولان وزارت و شهرسازی افتتاح می‌شود.
وی در خصوص فرصت شغلی ایجاد شده در مسکن مهر لرستان گفت: تعهد ما در سال 90 برای ایجاد فرصت شغلی 12هزار و 666 نفر بوده که توانسته‌ایم تاکنون 12 هزار و 676 فرصت شغلی ایجاد و در این راستا 100 درصد تعهد اشتغال داشته‌ایم.
مدیرکل مسکن و شهرسازی لرستان گفت: در حال حاضر رتبه عملکردی سازمان مسکن و شهرسازی استان لرستان تا پایان سال 89 از رتبه 31 به رتبه ششم رسیده که بسیار جای امیدواری است. 
وی با اشاره به اینکه روند پیشرفت مسکن مهر در این استان با حمایت شورای مسکن و پیگیری‌های استاندار لرستان مطلوب است، اظهار داشت: روند ساخت و ساز این واحدها به طور جد در حال انجام است.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول