اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دهگلان:

شهرداری دهگلان در عمران شهری پرونده موفقی ندارند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان دهگلان با تاکید بر همت شورای اسلامی و شهرداری برای انجام پروژه های عمران شهری، گفت: شهرداری و شورای دهگلان در زمینه عمران شهری پرونده موفقی ندارند.

شهرداری دهگلان در عمران شهری پرونده موفقی ندارند
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، علی مفاخری بعد از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه شهرداران اسبق و جدید دهگلان، اظهار داشت: در نظام جمهوری اسلامی ایران مسئولان شأنی جز خدمتگزاری ندارند و این در عمل ثابت شده است.
وی در ادامه با تقدیر از زحمات شهردار و سرپرستان سابق شهرداری دهگلان، افزود: برای خرد فردی در زندگی فرصت خدمتگزاری ایجاد می‌شود و باید از آن فرصت در راستای خدت به مردم استفاده کد، چرا که فرصت خدمتگزاری خیلی زود از دست می‌رود.
فرماندار دهگلان بیان داشت: مردم منتظر تحول عظیم در اجرای طرح‌های بزرگ عمران شهری در دهگلان هستند.
مفاخری وظایف شهردار در این زمینه را بسیار گسترده و سنگین دانست و بر ضرورت تغییر مبلمان شهری تاکید و توسعه عمران شهری و تلاش برای رفع کمبودهای شهری را امری ضروری عنوان کرد.
وی خاطرنشان کرد: متاسفانه نه شهرداری و نه شورا در زمینه عمران شهری پرونده موفقی ندارند که این موجب عدم رضایت شهروندان شده است.
فرماندار شهرستان دهگلان با اشاره به تحول بزرگ در این شهرستان در دولت نهم و دهم، گفت: با ارتقای بخش دهگلان به عنوان شهرستان باید ایده و فکر جدید مبلمان شهری را تغییر داد و دهگلان را به شهری زیبا با توجه به استعدادهای مطلوب تبدیل کرد.
مفاخری در ادامه از شهردار جدید خواست تا اعتماد مردم نسبت به شهرداری را بیش از بیش افزایش دهد تا با مشارکت آن در زمینه اجرای طرح‌های عمران شهری موفق باشد.
ماموستا سیدصدیق سلیمانی امام جمعه دهگلان نیز در این مراسم اظهار داشت: در سال جهادی اقتصادی، دولتمردان و مسئولان ما با تاسی از امیر مومنان(ع) و عدالت آن بزرگوار و همچنین با الگوپذیری از عملکرد شهیدان رجایی و باهنر به خدمت‌رسانی و اجرایی عدالت در عرصه خدمات‌رسانی بپردازند و لذت شیرین خدمت در نظام جمهوری اسلامی را به کام مردم بخشانند.
در پایان این مراسم ضمن تقدیر از زحمات سیدوفا حسینی شهردار سابق دهگلان، قدرت‌الله سیف‌پناهی به عنوان شهردار جدید دهگلان معرفی شد.
سیدوفا حسینی در تاریخ اسفند ماه سال 89 به پیشنهاد شورای شهر و با حکم استاندار کردستان شهردار دهگلان شد و حدود کمتر از 3 ماه بیش استعفا خود را تقدیم شورای اسلامی این شهر کرد.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول