اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان تاکید کرد:

لزوم اتمام طرح‌های عمران شهری تا دهه فجر

خبرگزاری فارس: استاندار زنجان با اشاره به کند بودن روند اجرای پروژه‌های ستاد عمران شهری گفت: همه پروژه‌های مصوب در ستاد عمران شهری باید تا دهه فجر امسال به بهره‌برداری برسند.

لزوم اتمام طرح‌های عمران شهری تا دهه فجر
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‌نژاد ظهر امروز در جلسه ستاد عمران شهری با اشاره به اینکه نیمه نخست سال تمام شده و باید شهرداری‌ها تلاش کنند عقب‌ماندگی اجرای پروژه‌ها را جبران کنند، اظهار داشت: فقط سه شهرداری استان نسبت به انجام وظیفه خود در اجرای پروژه‌ها خوب عمل کرده‌اند.
وی با بیان اینکه همه شهرداری‌ها در زمان تصویب پروژه‌های عمران شهری حضور داشته و زمانبندی طرح‌ها کاملا آگاهی داشتند، افزود: طرح‌هایی که قرار است در دهه فجر به بهره‌برداری برسند در حال حاضر باید 50 درصد پیشرفت فیزیکی داشته باشند، که این امر تاکنون در هیچ شهری از استان محقق نشده است.
استاندار زنجان با اشاره به شهرداری‌های سجاس با 51 درصد پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها، شهرداری قیدار با 53 درصد پیشرفت فیزیکی طرح‌های این شهر و زرین رود که جلوتر از برنامه است، تصریح کرد: همه شهرداری‌ها باید تا تمام شدن فصل کار و تا دهه فجر کار اجرای طرح‌ها را تمام کنند.
وی با بیان اینکه در بحث مالی تعهد استان مشخص است، یادآور شد: استانداری برای کمک به شهرداری‌ها از سهم استانی از درآمد ارزش افزوده، تملک دارایی و عوامل درآمد زای دیگر به نفع شهرداری‌ها صرف نظر کرد تا در اختیار شهرداری‌ها قرار گیرد.
رئوفی نژاد با بیان اینکه از جلسات بعدی شهرداری‌هایی که بالای 50 درصد در اجرای پروژه ها عمل کرده باشند مورد تشویق قرار می گیرند، خاطرنشان کرد: در دهه فجر نیز شهرداری‌هایی که به تعهد خود در اجرای پروژه‌ها به خوبی عمل کنند به عنوان تشویق به سفر حج عمره اعزام می‌شوند.
استاندار زنجان با تاکید بر اینکه در سه ماهه نخست نیمه دوم سال ارزیابی دیگری از روند اجرای پروژه‌ها صورت می‌گیرد، تصریح کرد: همه شهرداری‌ها باید طبق زمانبندی که قبلا اعلام شده حرکت کرده و به تعهد خود عمل کنند.
وی در خصوص بحث تونل بعثت نیز گفت: هدف از اجرای پروژه تونل بعثت حل مشکل ترافیکی در داخل شهر است، که باید هر چه زودتر مشکلات بر طرف شود.
انتهای پیام/ل30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول