اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه زرندیه خبر داد:

تجمع بزرگ بسیجیان زرندیه به مناسبت هفته بسیج

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه شهرستان زرندیه از برگزاری تجمع بزرگ بسیجیان این شهرستان به مناسبت هفته بسیج خبر داد.

تجمع بزرگ بسیجیان زرندیه به مناسبت هفته بسیج
محمد شایان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: این تجمع روز جمعه و با حضور سردار سپهر معاون هماهنگ کننده حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه برگزار می‌شود.
وی تصریح کرد: در طول هفته بسیج برنامه‌های متنوعی توسط سپاه ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان برگزار می‌شود که برگزاری تجمع بزرگ بسیجیان یکی از این برنامه‌ها است.
فرمانده سپاه شهرستان زرندیه همچنین از برگزاری نشست روشنگری به مناسبت هفته بسیج در این شهرستان خبر داد و بیان داشت: این نشست ظهر امروز با حضور صفار هرندی در سالن اجتماعات فرماندهی شهرستان برگزار می‌شود.
شایان با اشاره به دیگر برنامه‌های این ناحیه به مناسبت هفته بسیج ادامه داد: برگزاری نمایشگاه عکس مدرسه عشق، نمایشگاه عفاف و حجاب و نمایشگاه کتاب، برگزاری همایش ائمه جمعه و جماعات و فرماندهان پایگاه‌های مقاومت، برگزاری محفل بزرگ انس با قرآن کریم، اعزام تیم‌های پزشکی به مناطق محروم، برگزاری مسابقه فرهنگی بسیج نماد ایستادگی و برگزاری مسابقات مختلف ورزشی بخشی از برنامه‌های هفته بسیج در زرندیه است.
وی افزود: برگزاری کارگاه بهشت خانواده ویژه خواهران بسیجی، برپایی ایستگاه صلواتی، برگزاری مسابقات تنیس روی میز و برگزاری نشست مربیان و حلقه‌های صالحین نیز از دیگر برنامه‌های این هفته است.
فرمانده سپاه شهرستان زرندیه دیدار با خانواده شهدا، ایثارگران، گلباران قبور پاک و مطهر شهدا، برگزاری دعای ندبه، کوهپیمایی بسیجیان، حضور بسیجیان در نماز جمعه، تقدیر از برگزیدگان مسابقه وبلاگ‌نویسی، برگزاری صبحگاه مشترک دانش‌آموزی، برگزاری همایش امر به معروف و نهی از منکر و مسابقه قرآن و عترت را از دیگر برنامه‌های این شهرستان عنوان کرد.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول