اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ویژه بروجرد:

آمریکا بیشترین ضربه را از بسیجیان خورده‌ است

خبرگزاری فارس: فرماندار ویژه بروجرد گفت: استکبار و به‌ویژه در رأس آن‌ها آمریکا بیشترین ضربه را از بسیجیان ما خورده‌اند.

آمریکا بیشترین ضربه را از بسیجیان خورده‌ است
به گزارش خبرگزاری فارس از بروجرد، سجاد معین سه‌شنبه‌شب در جمع خبرنگاران بروجرد ضمن تبریک هفته بسیج گفت: ملت ایران با تفکر بسیجی که یادگاری درخشان از امام راحل (ره) است، ابهت توخالی آمریکا را در دنیا در هم شکسته است.
وی شکست استکبار جهانی در مقابل ملت‌های مسلمان را حاصل همه‌گیر شدن تفکر بسیجی و اسلامی در سراسر دنیا دانست و افزود: انقلاب اسلامی ما برگرفته از قیام حضرت سیدالشهدا (ع) است و ایثار و فداکاری مردم مسلمان ایران به خصوص بسیجیان هم برگرفته از قیام سرخ حسینی (ع) است.
معین زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و دلاورمردی‌های بسیجیان سلحشور و ترویج فرهنگ تفکر بسیجی در جامعه را یک وظیفه ملی و دینی دانست و گفت: دشمنان انقلاب و در رأس آن‌ها آمریکا بیشترین ضربه را از این پایگاه مردمی خوردند.
فرماندار ویژه بروجرد گفت: تشکیل بسیج مردمی توسط بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در حقیقت زمینه‌ساز تداوم و استمرار نظام اسلامی و الهی ایران و فروپاشی و انزوای ابرقدرت‌های جهان را فراهم کرده است.
معین به ویژگی‌های بسیجیان اشاره کرد و گفت: مهم‌ترین ویژگی بسیجی ایمان و تقوا، حفظ ارزش‌های اسلامی و احساس وظیفه انسانی، اهل بصیرت و مردمی بودن و با تحمل و هوشیار بودن است.
وی و افزود: امروز ملت‌های مسلمان جهان با توکل به خدا و تاسی از تفکر بسیجی ملت ایران در مقابل استعمارگران ایستاده و دیگر ترسی از آمریکا ندارند.
فرماندار ویژه بروجرد گفت: بی‌آبرو شدن ابرقدرت‌های جهان در بین ملت‌های دنیا نشان از قدرت و وعده الهی است و این نشان می‌دهد که بی‌عدالتی هرگز پایدار نیست.
معین رمز پیروزی ملت‌های مسلمان جهان در مقابل ابرقدرت‌های جهان را حفظ وحدت، برادری و عمل به دستورات دینی دانست و گفت: موج بیداری اسلامی منطقه برگرفته از تفکر بسیجی است.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول