اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه عاشورا عنوان کرد:

استفاده ابزاری دشمن از آرزوی دیرینه بسیجیان

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه عاشورا گفت: دشمن از آرزوی دیرینه بسیجیان یعنی شهادت به‌عنوان ابزار تهدید استفاده می‌کند.

استفاده ابزاری دشمن از آرزوی دیرینه بسیجیان
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، علی‌اکبر پورجمشیدیان صبح امروز در جمع بسیجیان گروه صنعتی تراکتورسازی ایران به مناسب هفته بسیج اظهار کرد: دولت‌های غربی به نهایت عجز و ناتوانی رسیده‌اند که فرمانده‌هان سپاه را تهدید به ترور می‌کنند در حالی‌که شهادت آرزوی دیرینه هر بسیجی است.
وی افزود: روحیه، تفکر و فرهنگ بسیجی بود که سردارانی همچون باکری‌ها و مقدم‌ها را به سوی شهادت سوق داد و آنها را با انبیا محشور کرد.
پورجمشیدیان، حفظ دین و نظام اسلامی را با روحیه بسیجی همسان دانست و گفت: این تفکر باعث پیروزی اسلام در هشت سال دفاع مقدس شد و اکنون نیز پایداری ما در برابر دشمنان ضامن است.
وی اضافه کرد: امروز دیگر حضور بسیج به جبهه‌های جنگ منتهی نمی‌شود بلکه در تمام عرصه‌های علمی، فرهنگی، اجتماعی و ... حضور بسیج قابل لمس است.
فرمانده سپاه عاشورا، مصداق این موضوع را مجموعه‌ای با نام تراکتورسازی دانست و گفت: اکنون تراکتورسازی در تمام عرصه تداعی کننده بسیج و تفکر بسیجی است.
در این دیدار مدیرعامل گروه صنعتی تراکتورسازی ایران نیز موفقیت و پیشرفت‌های تراکتورسازی را در سایه حضور بسیج‌گونه تمام کارکنان در تمام عرصه‌ها عنوان کرد و افزود: با این تفکر بود که اکنون تراکتورسازی و ایران نه تنها در مقابل تحریم‌ها ایستاده بلکه سدی در مقابل ابرقدرت‌های جهانی شده است. 
ابوالفتح ابراهیمی اضافه کرد: تراکتورسازی با تفکر بسیجی خواهد توانست قله‌های موفقیت در تمام عرصه‌های جهانی را از جمله در بخش صادرات و حضور در بازارهای جهانی فتح کند.
 این همایش با حضور جمع کثیری از بسیجیان گروه صنعتی تراکتورسازی ایران برگزار شد.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول