اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در بسیج طبس:

بسیجیان آماده مبارزه با جهان‌خواران هستند

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج طبس گفت: هرزمان مقام معظم رهبری مصلحت بدانند، بسیجیان برای کشاندن آمریکا و ایادی آن در منطقه به خاک مذلت، آماده و پارکاب هستند.

بسیجیان آماده مبارزه با جهان‌خواران هستند
به گزارش خبرگزاری فارس از طبس، حجت‌الاسلام رضا احمدی صبح امروز در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی و مدیران و کارکنان ادارات و نهادهای شهرستان طبس که در بارگاه امامزاده حسین‌بن موسی‌الکاظم(ع) طبس برگزار شد، ضمن گرامیداشت سالروز تشکیل بسیج مستضعفین در سال 1358، اظهار داشت: اکنون که 32 سال از تولد بسیج می‌گذرد، این نهاد مقدس با حضور در عرصه‌های مختلف حماسه‌های زیادی آفریده است که اوج افتخارش در دوران دفاع مقدس بود.
وی با بیان اینکه امروز همه ملت ایران بسیجی هستند، تصریح کرد: باتوجه به اینکه امروز هم دشمن دست از دشمنی و توطئه برنداشته است، باز هم با حضرت امام خمینی(ره)، رهبر معظم انقلاب اسلامی و شهدا عهد و پیمان می‌ببندیم که همانطور که در دوران دفاع مقدس با اخلاص و گذاشتن جان در کف دست وارد جبهه‌ها شدیم امروز هم هر کجا که نیاز باشد و مقام معظم رهبری مصلحت بدانند، بسیجیان برای اینکه پوزه استکبار جهانی آمریکای جنایتکار و ایادی آن در منطقه را به خاک مذلت بکشانند، آماده و پارکاب هستند.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج طبس خاطرنشان کرد: در بین نهادهای انقلابی بزرگ‌ترین خدمت، حمایت و همراهی با نظام، انقلاب، امام و رهبری را بسیجیان داشتند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به بیان ویژگی‌های بسیج و بسیجیان پرداخت و یادآور شد: اولین ویژگی بسیج این ارتش مخلص خدا، اسلامی بودن است و آنچه که بسیج را به این اقتدار، صلابت و قدرت بی‌حد و حصر رسانده، همین عنصر معنویت و مکتبی بودن بسیج است.
احمدی افزود: ایمان، توکل به خدا، توسل به اهل بیت(ع)، پیروی محض از ولایت، شهادت‌طلبی، بردباری و صبوری، دشمن‌ستیزی، شجاعت و دلاوری، ساده‌زیستی، تقوا و پرهیزکاری، تواضع و فروتنی در برابر مستضعفان و محرومان، ایثار و از خودگذشتگی، رفتار و اخلاق خوب، غیرت دینی، و تخصص و نوآوری نیز از مهمترین ویژگی‌های بسیج و بسیجیان است.
وی بیان کرد: تنها چیزی که حضرت امام خمینی(ره) به آن غبطه خوردند، خلوص بسیجیان است و امام افتخارشان این بود که خود بسیجی هستند.
قرائت میثاق‌نامه به‌وسیله دانش‌آموزان بسیجی و مدیحه‌سرایی از دیگر برنامه‌های مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی و مسئولان و کارکنان ادارات و نهادها در طبس بود.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول