اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار خوسف:

بسیجیان روحیه نظامی و سلحشوری را حفظ کنند

خبرگزاری فارس: بخشدار خوسف گفت: بسیجیان باید روحیه نظامی و سلحشوری خود را حفظ و تقویت کرده و با مراقبت از بنیه رزمی و حالات بسیجی خود، تجارب گران‌بهای دوران دفاع مقدس را به دست فراموشی نسپارند.

بسیجیان روحیه نظامی و سلحشوری را حفظ کنند
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، احمد بیکس سه‌شنبه‌شب در بازدید از طرح‌های فرهنگی بسیج خوسف به مناسبت هفته بسیج اظهار داشت: هرچند دوران جنگ و دفاع پایان یافته و اینک در دوران آرامش و بازسازی به سر می‌بریم اما بسیجیان با آشنایی عملی که با امور نظامی داشته و با تجاربی که از حضور در صحنه‌های مختلف نبرد پیدا کرده‌اند باید روحیه نظامی و سلحشوری خود را حفظ و تقویت کنند و با مراقبت از بنیه رزمی و حالات بسیجی خود، تجارب گران‌بهای دوران دفاع مقدس را به دست فراموشی نسپارند.
وی ادامه داد: نیروهای مردمی بسیج می‌توانند در تقویت اراده دیگران و در برانگیختن حس اعتماد به نفس و اتکا به خویشتن در دیگران مؤثر باشند و در تربیت نسلی قوی، با اراده و مصمم، نقش به سزایی داشته باشند منوط به اینکه از نقش خود آگاه بوده و عملاً زمینه چنین رسالت مهمی را فراهم سازند.
بخشدار خوسف گفت: بسیجیان با خودسازی و تقویت اراده خویش، حضور در صحنه‌های مختلف، زدودن یأس و نومیدی و نهراسیدن از مشکلات می‌توانند افرادی مؤثر در خدمت جامعه و انقلاب باشند و این خود پیروزی بزرگی است.
بیکس تاکید کرد: بنابراین اسوه بودن بسیجیان منزلت کمی نیست و از شئونات انبیای الهی است.
وی یادآور شد: پیشرفت و ترقی علمی، فناوری با توسعه و خودکفایی کشور ارتباط تنگاتنگ دارد و هرچه کشوری از توان علمی بالا و از صنعت و فناوری پیشرفته برخوردار باشد، با همت و پشتکار و نیروی ایمان مردم فعال آن می‌تواند مراحل توسعه و سازندگی را در زمان کوتاه‌تر طی کرده و نیازهای خود را به دور از وابستگی به قدرت‌های استعماری مرتفع سازد.
بخشدار خوسف اضافه کرد: اکنون که به مرحله حساسی از دوران انقلاب خود رسیده‌ایم، دوران سازندگی، دورانی که باید از ثمرات انقلابمان مردم محروم و ستمدیده ایران بهره‌مند شوند، دورانی که باید شکوه نظام عدل اسلامی را لمس کنند بسیجیان در این زمینه می‌توانند بسیار مؤثر باشند.
بیکس افزود: بسیجیان با فرا گرفتن علوم و فنون روز، کسب آگاهی‌ها و تجارب معمول، چه از راه تحصیل در دانشگاه‌ها و مراکز علمی، چه به صورت تجربی و کار در صنایع و مراکز تولیدی، با ابتکارات، اختراعات و نوآوری‌ها و با به کار گرفتن خلاقیت‌های ذهنی خود در عرصه سازندگی و توسعه کشور می‌توانند در کنار دیگران نقش عمده‌ای ایفا کنند.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول