اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار میاندوآب:

بسیجیان در همه صحنه‌های حساس حضور دارند

خبرگزاری فارس: فرماندار میاندوآب گفت: بسیجیان غیور در همه صحنه‌های حساس انقلاب و نظام حضور دارند.

بسیجیان در همه صحنه‌های حساس حضور دارند
حمید جلالی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در میاندوآب، با اشاره به اینکه هم‌اکنون در ایام گرامیداشت هفته بسیج قرار گرفته‌ایم، اظهار داشت: بسیجیان اعم از زن و مرد همیشه و همه جا در صحنه‌های حساس انقلاب و نظام حضور دارند و از انجام هیچ اقدامی در راستای خدمت به میهن خود به هیچ وجه کوتاهی نمی‌کنند.
وی به فلسفه تشکیل بسیج اشاره کرد و گفت: بسیج پس از دوران شکل‌گیری و تثبیت در مرحله شکوفایی قرار دارد و اوج این شکوفایی حضور بسیج در حوزه های سیاسی، فرهنگی، عمرانی کشور است به طوری‌که در جای جای میهن اسلامی حضور توام با عشق و ارادت بسیجیان به وطن و انقلاب را شاهد هستیم.
این مسئول به برگزاری گردهمایی عظیم بسیجیان آذربایجان غربی در روز 30 آبان‌ماه اشاره کرد و افزود: برای برپایی باشکوه این گردهمایی نیروهای ولایت‌مدار و انقلابی بسیجی از آمادگی کامل برخوردار بودند و نه‌تنها در رزمایش‌های نمایش قدرت بلکه در میدان‌های واقعی نیز حماسه‌آفرینی می‌کنند.
وی بیان کرد: حضور پرشور بسیجیان آذربایجان غربی بار دیگر صلابت و اقتدار نظام اسلامی را به رخ جهانیان کشید تا دشمنان انقلاب هرگز فکر تهدید و تعرض به آرمان‌های انقلاب و سرزمین مقدس ایران اسلامی به ذهن خود راه ندهند چرا که در این صورت پاسخ ملت ما بسیار سخت و شکننده خواهد بود.
جلالی به تاثیر این قبیل تجمع‌های ملی در بی‌اثر کردن تهدیدهای دشمن اشاره کرد و افزود: تهدیداتی که از سوی استکبار جهانی به ویژه رژیم صهیونیستی و آمریکا علیه کشور ما تدارک دیده می‌شود با این نوع همایش‌ها و قدرت‌نمایی‌ها خنثی و باطل می‌شود.
این مسئول ادامه داد: رژیم صهیونیستی و آمریکای جنایتکار امروز در موضع استیصال و درماندگی محض قرار گرفته‌اند که نشانه آن شکست‌های پی در پی آنها در مواضع سیاسی، اقتصادی و غیره است همچنین کشورهای مختلف جهان با راه‌اندازی جنبش‌های آزادی‌خواهی منافع سران غربی را به مخاطره انداخته‌اند.
وی حضور و آمادگی بسیجیان را نشانه اقتدار و عظمت ایران اسلامی در برابر تهدیدات داخلی و خارجی دانست و تصریح کرد: همه ملت ایران به ویژه بسیجیان از بصیرت کافی نسبت به محیط پیرامون خود و رویدادهای متفاوت آن برخوردار هستند از این رو هیچ وقت به آرمان‌های انقلاب، منافع ملی گزندی ولو ناچیز وارد نمی‌شود
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول