اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بیرجند:

هرگونه تعدی دشمن با پاسخ محکم بسیجیان همراه است

خبرگزاری فارس: فرماندار بیرجند با اشاره به تهدیدهای اخیر دشمنان علیه کشورمان گفت: هرگونه تعدی دشمن با پاسخ محکم بسیج مردمی همراه است.

هرگونه تعدی دشمن با پاسخ محکم بسیجیان همراه است
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمدعلی قاسم‌زاده نداف سه‌شنبه‌شب به مناسبت هفته بسیج در بازدید از پروژه‌های فرهنگی بسیج اظهار داشت: حفظ معنویت انقلاب که از آرمان‌های مهم و اساسی آن است همراه با حفظ معارف و اخلاق اسلامی از ضروریات اصلی است که بسیجیان مکلف به آن هستند.
وی افزود: تکیه بر معنویات به صورت عملی، آنچنان که دیگران در چهره بسیجی روح عرفان و معنویت را مشاهده کنند و متخلق بودن به اخلاق اسلامی از اموری است که باید بسیجیان خود را عامل بدان بدانند و این خصوصیات به طور عینی و عملی در وجود آنها متجلی باشد.
فرماندار بیرجند ادامه داد: بسیجیان باید زبان گویای انقلاب، اسوه و الگویی صادق، نمونه بارز و مجسم مؤمن اسلام باشند.
قاسم‌زاده نداف تصریح کرد: انقلاب ما یک انقلاب الهی، ارزشی و معنوی بود و از اهداف عمده آن، حاکمیت اخلاق و معارف اسلامی در جامعه است.
وی یادآور شد: بسیجیان با ارزش گذاشتن به معنویات و عمل کردن به دستورات دینی و دارا بودن اخلاق اسلامی، می‌توانند در حفظ، تبلیغ و اشاعه فرهنگ و معارف اسلامی بکوشند و دیگران را به ارزش‌های اسلامی راغب سازند.
فرماندار بیرجند با اشاره به تهدیدهای اخیر دشمنان علیه کشورمان گفت: هرگونه تعدی دشمن با پاسخ محکم بسیج مردمی همراه خواهد بود.
قاسم‌زاده نداف با بیان اینکه از این تهدید‌ها در سال‌های اخیر زیاد دیده‌ایم، افزود: پاسخ ملت ایران به دشمنان این است که هر دستی به نشانه تهدید به ملت ما دراز شود ملت ما آن را از بازو قطع می‌کنند.
فرماندار بیرجند به نقش بسیجیان در سلامت جامعه اشاره کرد و یادآور شد: بسیجیان با اهتمام در اجرای امر به معروف و نهی از منکر از راه زبان و عمل، به معارف دین که خود زیربنا و اساس انقلاب اسلامی است ارج می‌نهند و در نتیجه، فضای جامعه را سالم و سلامت حرکت انقلاب را تأمین می‌کنند.
قاسم‌زاده نداف با بیان اینکه بسیجیان می‌توانند پاسدار معروفات جامعه و بازدارندگان منکرات باشند، گفت: بسیجیان می‌توانند با صبر و استقامت و فداکاری خویش، با عرفان و شناخت و اخلاق نیکو، با بزرگ منشی و تعاون و همکاری با دیگران نمونه‌ای از انسان والای اسلامی باشند که خود را متعهد به انجام رسالتی بزرگ می‌دانند.
وی یادآور شد: بسیجیان می‌توانند عملاً درس‌های مختلفی از عشق و ایثار، استقامت و معنویت و اخلاق را به جامعه بیاموزند و از این نظر اسوه‌ای عملی برای دیگران قرار گیرند، الگویی که ساخته انقلاب است و می‌تواند راه انقلاب را در زمینه تحول بخشیدن به جان و نفوس انسانها تداوم بخشد.
قاسم‌زاده نداف افزود: بسیجیان می‌توانند اسوه‌های انقلاب، اسلام و مکتب باشند و در پرورش انسان‌ها تأثیر عملی و مثبت داشته باشند.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول