اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته بسیج؛

شکوه و اقتدار بسیجیان فامنین به نمایش در می‌آید

خبرگزاری فارس: فرماندار فامنین از برگزاری مراسم ویژه شکوه و اقتدار بسیجیان و گردهمایی اقشار مختلف بسیج در این شهرستان خبر داد.

شکوه و اقتدار بسیجیان فامنین به نمایش در می‌آید
مهدی باب‌الحوائجی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به هفته بسیج و برنامه‌های پیش‌رو در این ایام اظهار داشت: با عنایت به وظیفه همه مسئولان نسبت به انتقال فرهنگ ایثار و شهادت با استفاده از ظرفیت معنوی بسیج باید فضای جامعه را به این موضوع سوق داد و تعریف درستی از بسیج به آحاد مختلف به خصوص جوانان ارائه کرد.
وی افزود: تفکر بسیجی با تمام ظرفیت‌های مادی و معنوی خود قادر به برطرف کردن همه چالش‌های فرهنگی، اقتصادی و سیاسی جامعه است بنابراین در این راستا باید توان لازم را به کار گرفت.
فرماندار فامنین با بیان اینکه هفته بسیج با شعار "بسیج ولایت و بیداری اسلامی" برنامه‌های متنوعی را به منصه ظهور خواهد گذاشت، تصریح کرد: در این هفته اقشار مختلف بسیجیان با گردهمایی خود مراسم ویژه شکوه و اقتدار بسیج را در روز پنجم آذر ماه برگزار خواهند کرد.
وی افزود: امضای قسم‌نامه بسیجیان جدید‌الورود، برگزاری نشست نهضت روشنگری، دیدار بسیجیان با امام جمعه به عنوان تجدید بیعت و میثاق با ولایت، راه‌اندازی وبلاگ نویسی، نشست توجیهی شجره طیبه صالحین با طلاب و افتتاح نمایشگاه کتاب در این هفته صورت خواهد گرفت.
باب‌الحوائجی با اشاره به معارفه مسئول بسیج هنرمندان، مسئول بسیج ادارات و مسئول بسیج ورزشی فامنین در این هفته خاطرنشان کرد: نمایش دستاوردها و فعالیت‌های بسیج، سرکشی از خانواده شهدا، برگزاری گردهمایی سیاسی با موضوع بصیرت افزایی و نهضت روشنگری جوامع اسلامی، افتتاح چندین پایگاه جدید، تجلیل از چهره‌های شاخص بسیجی و برگزاری نشست حجاب و عفاف از دیگر برنامه‌های اجرایی در این هفته به شمار می‌آید.
وی در پایان با بیان اینکه زنان بسیجی در این هفته از جشنواره سرود "نغمه عشق" بهره‌مند خواهند شد، خاطرنشان کرد: برگزاری مسابقه تیراندازی بین مسئولان ادارات و حلقه‌های صالحین و همچنین تجلیل از ورزشکاران این عرصه در هفته بسیج عملیاتی خواهد شد.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول