اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دیدار بسیجیان قم با خانواده شهید آل‌اسحاق

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) قم به همراه جمعی از معاونان و فرماندهان حوزه‌های مقاومت با حضور در منزل شهید محمدجواد آل‌اسحاق با خانواده این شهید دیدار و گفت‌وگو کرد.

دیدار بسیجیان قم با خانواده شهید آل‌اسحاق
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، مهدی اریسی در این دیدار بر نقش تربیتی خانواده‌ها تاکید کرد و گفت: خانواده معظم شهدا با خدا معامله کرده و عزیزان خود را در راه خدا برای حفظ اسلام و انقلاب تقدیم کرد‌ه‌اند، بنابر این مورد عنایت حق تعالی هستند.
وی افزود: اگر شهید به ظاهر بر سر سفره خانواده حضور ندارد، اما بر سر سفره الهی بوده و شهدا «عند ربهم یرزقون» هستند.
اریسی عنوان کرد: حضور در خانواده شهید و یاد خاطرات وی موجب جلای روح و جان و فکر از عطر شهید می‌شود و انسان را بر ادامه راه پر فروغ شهدا مصمم تر می‌گرداند.
امام جماعت مسجد اباذر نیز که در این دیدار حضور داشت طی سخنانی گفت: معنای شهید این است که شهدا اگر چه به حسب ظاهر پیش ما نیستند، اما آگاهند، متوجه هستند و از حالات ما خبر دارند.
حجت الاسلام مرآتی گفت: شما خانواده شهدا زینب گونه عمل کردید و سندهای افتخار را تحویل خدا دادید و اگر انقلاب ما بیمه شده و ملت ایران سربلند است، از برکت مجاهدت ایثارگران و خون شهداست.
در این دیدار فرمانده حوزه شش بسیج شهید باهنر، فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید آل اسحاق و جمعی از بسیجیان و اهالی محل و مسجد اباذر نیز حضور داشتند.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول