اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم آبادان در مجلس:

بسیجیان زبان گویای انقلاب هستند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم آبادان در مجلس گفت: بسیجیان زبان گویای انقلاب، اسوه و الگویی صادق، نمونه بارز و مجسم مؤمن اسلام هستند.

بسیجیان زبان گویای انقلاب هستند
عبدالله کعبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان به‌مناسبت گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: حفظ معنویت انقلاب که از آرمان‌های مهم و اساسی آن است همراه با حفظ معارف و اخلاق اسلامی همواره بر عهده بسیجیان بوده و خواهد بود.
وی افزود: تکیه بر معنویات به صورت عملی، آن چنان که دیگران در چهره بسیجی روح عرفان و معنویت را مشاهده کنند و متخلق بودن به اخلاق اسلامی از اموری است که باید بسیجیان خود را عامل بدان بدانند و این خصوصیات به طور عینی و عملی در وجود آنها متجلی باشد.
نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بسیجیان زبان گویای انقلاب، اسوه و الگویی صادق، نمونه بارز و مجسم مؤمن اسلام هستند تصریح کرد: انقلاب ما یک انقلاب الهی، ارزشی و معنوی بود و از اهداف عمده آن، حاکمیت اخلاق و معارف اسلامی در جامعه است.
وی اضافه کرد: بسیجیان با ارزش گذاشتن به معنویات و عمل کردن به دستورات دینی و دارا بودن اخلاق اسلامی، می‌توانند در حفظ، تبلیغ و اشاعه فرهنگ و معارف اسلامی بکوشند و دیگران را به ارزش‌های اسلامی راغب سازند.
کعبی خاطرنشان کرد: آنها با اهتمام در اجرای امر به معروف و نهی از منکر از راه زبان و عمل به معارف دین که خود زیربنا و اساس انقلاب اسلامی است ارج می‌نهند و در نتیجه، فضای جامعه را سالم و سلامت حرکت انقلاب را تأمین می‌کنند.
نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بسیجیان می‌توانند پاسدار معروفات جامعه باشند و بازدارندگان منکرات گفت: آنها می‌توانند با صبر و استقامت و فداکاری خویش، با عرفان و شناخت و اخلاق نیکو، با بزرگ‌منشی و تعاون و همکاری با دیگران، نمونه‌ای از انسان والای اسلامی باشند که خود را متعهد به انجام رسالتی بزرگ می‌داند.
وی اشاره کرد: بسیجیان می‌توانند اسوه‌های انقلاب، اسلام و مکتب باشند و در پرورش انسان‌ها تأثیر عملی و مثبت داشته باشند.
کعبی با بیان اینکه بسیجی در تقویت اراده دیگران و در برانگیختن حس اعتماد به نفس و اتکا به خویشتن در دیگران مؤثر است، افزود: بسیجی در تربیت نسلی قوی، با اراده و مصمم، نقش بسزایی دارد منوط به این که از نقش خود آگاه بوده و عملاً زمینه چنین رسالت مهمی را فراهم کند.
وی خاطرنشان کرد: بسیجیان با خودسازی و تقویت اراده خویش، حضور در صحنه‌های مختلف، زدودن یأس و نومیدی و نهراسیدن از مشکلات، توانستند افرادی مؤثر در خدمت جامعه و انقلاب باشند و این خود پیروزی بزرگی‌ است، چنان که در سخنان امام راحل«ره» بدان اشاره شده است: «... پیروزی این نیست که ما فقط طاغوت را از بین ببریم، پیروزی اصیل آن است که ما بتوانیم مبدل شویم به یک موجود انسانی، الهی، اسلامی که همه کارهایمان، همه عقایدمان، همه اخلاقمان، همه اسلامی باشد.»
نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: اطاعت از ولایت‌فقیه و تبعیت‌پذیری از رهبری نظام یکی از شاخص‌ترین ویژگی‌های بسیج بوده و هست زیرا بسیج تابع محض ولایت فقیه است و سعادت خود و جامعه را در پیروی از ولایت فقیه می‌داند.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول