اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:

واگذاری واحدهای مسکن مهر به مددجویان کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد از دستور استاندار این استان در مورد اختصاص سهمیه مسکن مهر به مددجویان خبر داد و گفت: با کیفیت‌ترین واحدهای مسکن مهر در این استان به مددجویان واگذار می‌شود.

واگذاری واحدهای مسکن مهر به مددجویان کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد
عبدالمجید فرهادی، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با اشاره به دستور جدید استاندار کهگیلویه و بویراحمد در اختصاص مسکن مهر به افراد زیر پوشش کمیته امداد، اظهار داشت: بر اساس این دستور بهترین و با کیفیت‌ترین واحدهای مسکن مهر در این استان به مددجویان واگذار می‌شود.
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد افزود: استاندار این استان به توانایی‌ها و استعدادهای مددجویان و افراد نیازمند در این استان اذعان دارد و در این زمینه تاکید دارد که نباید فقر و نداری مانعی برای رشد و تعالی یک فرد شود.
فرهادی با اشاره به بازدید خود از مجتمع فرهنگی تربیتی کمیته امداد در گچساران عنوان کرد: این مجتمع هم‌اکنون 95 درصد پیشرفت دارد که با بهره‌برداری از آن می‌تواند در اختیار کارهای فرهنگی و آموزشی در شهرستان گچساران قرار گیرد.
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، حمایت کمیته امداد از دانشجویان و دانش‌آموزان را از بهترین خدمات این نهاد مقدس دانست و تاکید کرد: امروز همه به این موضوع رسیده‌اند که نخبه‌ترین و موثرترین افراد جامعه با چشیدن مزه فقر و حمایت‌های کمیته امداد، امروز منشا خیر و برکت در جامعه خود هستند.
وی تصریح کرد: هیچ لذتی بالاتر از رضایت مردم و به تبع آن رضایت خداوند نیست و کمیته امداد افتخار دارد که در مسیر حمایت از افرادی گام برمی‌دارد که بنیان‌گذار این انقلاب در مورد آنها می‌فرماید: یک موی این کوخ‌نشینان به همه این کاخ‌نشینان می‌ارزد.
وی ابراز داشت: مجتمع فرهنگی و تربیتی شهرستان گچساران در زمینی به مساحت 3 هزار و  400 مترمربع با 930 متر مربع زیربنا، احداث شده که هم اکنون 95 درصد پیشرفت فیزیکی دارد. 
فرهادی، اعتبار این پروژه را بالغ بر 4 میلیارد ریال اعلام کرد و خاطرنشان کرد: مبلغ یک میلیارد و 630 میلیون ریال از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری و مابقی از محل اعتبارات عمرانی کمیته امداد هزینه شده است.
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد اذعان داشت: امیدوارم این اتحاد، همدلی و تلاش مسئولان ارشد این استان موجب ارائه خدمات بهتر و به‌موقع به ولی‌نعمتان و افراد نیازمند این استان شود.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول