اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس انجمن نابینایان هرمزگان:

پیشرفت مسکن روشندلان نشان‌گر فعالیت انجمن است

خبرگزاری فارس: رئیس انجمن نابینایان هرمزگان گفت: پیشرفت سریع پروژه مسکن روشندلان در بندرعباس نشان از توانایی‌های این قشر در انجام امور خود دارد.

پیشرفت مسکن روشندلان نشان‌گر فعالیت انجمن است
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس،‌ کریم علی‌نسب پیش از ظهر امروز در حاشیه بازدید از پروژه مسکن روشندلان در بندرعباس با اشاره به روند و وضعیت پروژه 21 واحدی مسکن مهر روشندلان با بیان اینکه به دلیل کمبود اعتبارات این پروژه به مدت دو ماه است که متوقف شده است، اظهار داشت: با توجه به اینکه تعدادی از اعضا از توانایی مالی کافی برخوردار نیستند امید می‌رود کمک‌هایی را که درخواست کرده‌ایم در اسرع وقت تحقق پیدا کند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: در دومین سفر رئیس جمهور دستور داده شد که اعتباری برای حل مشکل نابینایان استان اختصاص داده شود که باید مسئولان به امر تحقق آن مبادرت ورزند.
این عضو نابینای انجمن نابینایان هرمزگان با بیان اینکه تنها حدود 9 ماه از آغاز پروژه مذکور می‌گذرد، بیان کرد: پیشرفت این پروژه حتی از بسیاری از پروژه‌های مشابه که اعضای آن را افراد معمولی تشکیل می‌دهند، بیشتر است.
به گفته علی‌نسب این امر نشان از توانایی‌های بالای نابینایان در انجام امور خود دارد.
رئیس انجمن نابینایان هرمزگان در ادامه از رئیس بهزیستی هرمزگان خواست امور مربوط به راه‌اندازی دفتر این انجمن را نیز پیگیری کند.
وی در پایان سخنان خود از وضعیت خوابگاه‌ها و محل‌های اسکان و آموزشی نابینایان نیز انتقاداتی کرد و خواستار برطرف شدن مشکلات، در این زمینه شد.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول