اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

مدیرعامل انجمن خیرین مسکن‌ساز استان اردبیل:

خیرین مسکن‌ساز 700 واحد مسکن احداث می‌کنند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل انجمن خیرین مسکن‌ساز استان اردبیل گفت: اعضای خیراندیش و نیکوکار انجمن خیرین مسکن‌ساز استان اردبیل هم اکنون 700 واحد مسکن را در جای‌جای استان اردبیل در حال احداث دارند.

خیرین مسکن‌ساز 700 واحد مسکن احداث می‌کنند
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، علی عزیززاده عصر امروز در نشست با فرماندار نمین اظهار داشت: اعضای انجمن خیرین مسکن‌ساز از هر فرصتی برای تکمیل و به بهره‌برداری رسیدن این واحدها استفاده می‌کنند به طوری که در شهرستان نمین 64 واحد با 22 درصد پیشرفت توسط این انجمن در حال احداث است.
وی تصریح کرد: ما با تشکیل این انجمن تلاش کردیم تا با همکاری خوب شهرداران در تخفیف ویژه برای صدور پروانه و جلب کمک‌های مختلف ساخت و ساز مسکن را برای محرومان جامعه در نظر بگیریم و به سرعت این واحدها را احداث و تحویل نیازمندان دهیم.
عزیززاده خاطرنشان کرد: برخی از دستگاه‌های دولتی و غیردولتی نیز ما را در ساخت این واحدها کمک می‌کنند به طوری که در یک فرآیند مناسب شاهد همراهی و دستگیری از این مجموعه ارزشمند هستیم تا بتوانیم به موقع واحدها را احداث و تحویل صاحبان آنها دهیم.
به گزارش فارس، مدیرعامل انجمن خیرین مسکن‌ساز استان اردبیل این عمل خیر و ماندگار را جز حسنات جاریه برای انسان‌های نیکوکار و صاحب اندیشه پاک و طاهر یاد کرد و ادامه داد: خیرین ما انسان‌های با گذشتی هستند که با تمام توان و ظرفیت خود سعی می‌کنند تا گره‌ای از مشکلات نیازمندان را برطرف کنند.
در این جلسه فرماندار شهرستان نمین نیز با بیان این‌که انجمن خیرین مسکن‌ساز در نمین مورد حمایت مسئولان و دلسوزان این شهرستان است، گفت: ما از شهرداری و دیگر ارگان‌های تأمین‌کننده زیرساخت‌ها در حوزه مسکن خواسته‌ایم تا این انجمن را در ساخت و تکمیل پروژه‌های مسکن محرومان و نیازمندان همراهی کنند.
به گزارش فارس، در مراسم تجلیل از خیرین سلامت در پارس‌آباد نیز مدیر شبکه بهداشت و درمان این شهرستان به نقش خیرین در رفع نیازمندی‌های بخش بهداشت و درمان اشاره کرد و افزود: مشارکت و مساعدت آنها سبب شده تا در سال‌های اخیر بسیاری از مشکلات و معضلات اساسی برطرف شده و ریشه‌کن شود.
سیدابراهیم صادق‌زاده با قدردانی از تشکیل این انجمن و هیئت امنای آن عنوان کرد: اگر این انجمن به تعهدات خود در حوزه سلامت عمل کند ما قادر هستیم به سرعت شاخص‌های بهداشتی و درمانی در مناطق روستایی و دورافتاده را ارتقا دهیم.
وی همراهی خوب این انجمن را در ساخت و تجهیز مراکز بهداشتی و درمانی روستایی خاطرنشان کرد و از راه‌اندازی مرکز درمان بستر اصلاندوز به عنوان یک نیاز جدی یاد کرد.
در این مراسم نیز از 26 خیر سلامت شهرستان پارس‌آباد تجلیل شد.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول