اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

مدیرکل مسکن و شهرسازی کردستان:

بیش از 9000 واحد مسکن مهر کردستان آماده افتتاح است

خبرگزاری فارس: مدیرکل مسکن و شهرسازی استان کردستان گفت: در حال حاضر نه هزار و 761 واحد مسکن مهر در کردستان آماده افتتاح و بهره‌برداری است.

بیش از 9000 واحد مسکن مهر کردستان آماده افتتاح است
محمد رسولی امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در سنندج، اظهار داشت: متقاضیان مسکن مهر در استان 39 هزار و 581 نفر بوده‌اند که 36 هزار و 317 نفر از آنان در شهرهای بالای 25 هزار نفر جمعیت و بقیه متقاضیان در شهرهای زیر 25 هزار نفر بوده‌اند.
وی تعداد واحدهای بافت فرسوده را 3 هزار و 638 واحد عنوان کرد و گفت: در حال حاضر تعداد واحدهای دارای پروانه ساخت در استان  33 هزار و 931 واحد در شهرهای بالای 25 هزار و  سه هزار و 505 واحد نیز در شهرهای زیر 25 هزار  پروانه ساخت، دریافت کرده‌اند.
مدیرکل مسکن و شهرسازی استان کردستان گفت: در حال حاضر 65 پروژه در سنندج در حال احداث است که 50 تا 97 درصد پیشرفت فیزیکی دارند و برای بهره‌برداری و ساخت این پروژه‌ها تاکنون 45 میلیارد تومان هزینه شده و تکمیل آن نیازمند 35 میلیارد تومان دیگر اعتبار است.
رسولی افزود: طرح بافت قدیم سنندج برای اجرا ابلاغ شده و اجرای این طرح نیازمند سرمایه‌گذاری بخش خصوصی است که امیدواریم سرمایه‌گذاران مشارکت جدی‌تری در راستای احیا بافت فرسوده شهر داشته باشند.
به گفته وی در دو سال گذشته یک‌هزار و 800 واحد در محدوده بافت‌های فرسوده از تسهیلات ویژه بافت فرسوده استفاده کرده‌اند.
مدیرکل مسکن و شهرسازی همچنین گفت: در حال حاضر تعداد واحدهای مسکن مهر اتمام اسکلت در استان  26 هزار و 979 واحد، تعداد واحدهای اتمام سقف  25 هزار و 982 واحد، تعداد واحدهای اتمام سفت‌کاری 21 هزار و 496 واحد و تعداد واحدهای اتمام مراحل نازک‌کاری در استان 13 هزار و 412 واحد است.
انتهای پیام/خ20 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول