اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

در واکنش به انتقاد فرماندار کهگیلویه از روند اجرای مسکن مهر؛

دشمن‌زیاری: مسکن مهر دهدشت پیشرفت 75 درصدی دارد

خبرگزاری فارس: سخنگوی سازمان مسکن و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد در واکنش به اظهارات اخیر فرماندار کهگیلویه در مورد مسکن مهر دهدشت گفت: واحدهای مسکن مهر در شهر دهدشت با سرعت خوبی پیش می‌روند و پیشرفت فیزیکی آن‌ها بیش از 75 درصد است.

دشمن‌زیاری: مسکن مهر دهدشت پیشرفت 75 درصدی دارد
علی دشمن‌زیاری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار داشت: از 912 واحدی که در سایت مسکن مهر دهدشت در حال اجرا بوده، بیش از 95 درصد سازندگان آن‌ها پایان سفت‌کاری خود را اعلام و نازک‌کاری 361 واحد نیز به پایان رسیده است.
مسئول روابط عمومی سازمان مسکن و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد گفت: این استان به لحاظ نیروی انسانی ماهر با کمبود نیرو مواجه است به‌طوری‌که تامین این نیروها در مراحل اجرایی 75 درصد به بالا و نیاز پروژه‌ها به کارگران متخصص به‌سختی صورت می‌پذیرد.
وی بیان داشت: از طرفی سازندگان مسکن مهر در استان کهگیلویه و بویراحمد به جز شن و ماسه می‌بایست تمامی مصالح موردنیاز خود را خارج از استان تهیه کنند که این موضوعات به خودی خود در سرعت پیشرفت فیزیکی این واحدها تاثیر بسزایی دارند.

*کیفیت را فدای سرعت نمی‌کنیم
دشمن‌زیاری گفت: با وجود همه این محدودیت‌ها، پیشرفت پروژه‌های مسکن مهر سرعت بسیار خوبی دارند.
وی ادامه داد: سازمان مسکن و شهرسازی هیچ‌گاه کیفیت را فدای سرعت نکرده و با نظارت‌های گوناگون و مستمر این سازمان همه واحدهای مسکن مهر دهدشت با کیفیت عالی و سرعت پیشرفت مطلوب به پیش می‌روند.
 مسئول روابط عمومی سازمان مسکن و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: این موضوع که احساس می‌شود پروژه‌ها با سرعت کمتری پیش می‌روند طبیعی است چرا که همیشه سرعت پروژه‌ها در مراحل پایانی اجرا به خاطر عدم تامین نیروی انسانی ماهر، ریزه‌کاری های فراوان، هماهنگ شدن با دستگاه‌های خدمات‌رسان و بسیاری موارد دیگر کاهش می‌یابد.
 
*بی‌جهت رتبه‌های برتر کشوری مسک‌مهر را کسب نکرده‌ایم
دشمن‌زیاری تاکید کرد: جای هیچ‌گونه نگرانی برای متقاضیان این واحدها نیست و سازندگان مسکن مهر تمام تلاش خود را به‌کار گرفته‌اند تا مسکن مهر با کیفیت خوبی در اختیار مردم عزیز شهر دهدشت قرار گیرد. 
‌وی تصریح کرد: تقریباً به ‌صورت ماهانه گروه نظارت وزارت راه و شهرسازی از پروژه‌های مسکن مهر در این استان بازدیده کرده که کسب رتبه اول کشوری مسکن مهر این استان نیز ناشی از گزارش نظارت عالیه از وضعیت اجرای پروژه‌ها چه در سرعت و چه در کیفیت بوده است.
‌دشمن‌زیاری مدعی شد: پروژه‌های مسکن مهر استان کهگیلویه و بویراحمد دارای با کیفیت‌ترین طراحی و اجرا چه از لحاظ سبک‌سازی و کاهش خطر زلزله و چه از لحاظ کیفیت بالای جوشکاری و بتن‌ریزی هستند که در این زمینه از بهترین و مدرن‌ترین تجهیزات تاسیساتی در واحدهای مسکن مهر استفاده شده است. 

*مسئولان پس از تحقیق نسبت به مسکن‌مهر اظهار نظر کنند 
مسئول روابط عمومی سازمان مسکن و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد در واکنش به اظهارات اخیر فرماندار کهگیلویه، خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود مسئولان استانی و شهرستانی قبل از انتشار هر گونه آماری، نسبت به صحت آن تحقیق کرده تا خدای ناکرده موجب تشویش اذهان عمومی نشود و زحمات شبانه‌روزی سازندگان طرح عظیم مسکن مهر که از سیاست‌های مهم دولت مهرورز و خدمت‌گذار در راستای خانه‌دار کردن اقشار کم درآمد جامعه است، نادیده گرفته نشود.
انتهای پیام/ش10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول