اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

سرپرست اداره کل مسکن کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:

برپایی جشن پایان کار مسکن مهر کهگیلویه و بویراحمد

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره کل مسکن و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه تلاش خواهیم کرد همه واحدهای مسکن مهر را تا پایان سال به متقاضیان واگذار کنیم، گفت: به زودی جشن پایان کار مسکن مهر در این استان برگزار می‌شود.

برپایی جشن پایان کار مسکن مهر کهگیلویه و بویراحمد
علی‌کاظم بدخشان‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار داشت: بر اساس آمار موجود، استان کهگیلویه و بویراحمد از نظر سرعت و کیفیت در ساخت و ساز مسکن مهر رتبه اول کشور را به خود اختصاص داده و این امر افتخار این استان را به همراه داشته است. 
سرپرست اداره‌ کل مسکن و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد با تقدیر از فعالیت و تلاش همکاران خود و پیمانکاران مسکن مهر افزود: با فعالیت همه دست‌اندرکاران مسکن مهر در این استان رؤیای ناباورانه خانه‌دار شدن اقشار کم درآمد جامعه به تحقق پیوست.
وی گفت: مسکن و شهرسازی آغازگر راه شکستن تابوی مسکن در جامعه بود که با همیاری دستگاه‌های اجرایی، مردم و پیمانکاران، اجرای این طرح بزرگ ملی را تحقق بخشیده و قیمت بالای مسکن را در هم شکستند.
بدخشان‌نژاد با بیان اینکه اگر همکاری این عوامل نبود دولت به تنهایی نمی‌توانست این طرح بزرگ مسکن را عملیاتی کند، ادامه داد: تغییر رتبه کشوری استان کهگیلویه و بویراحمد از 30 به رتبه اول در مدتی کمتر از یک سال نشانگر تلاش بی‌وقفه سازندگان مسکن مهر این استان است که امیدواریم این تلاش‌ها موجب رضایت مردم به‌عنوان سرمایه‌های اصلی انقلاب شود.
وی پیشرفت نسبی 90 درصدی پروژه‌های مسکن مهر را نتیجه زحمات همه عوامل دست‌اندرکار دانست و تاکید کرد: امیدواریم تا پایان امسال بتوانیم تمام واحدها را به متقاضیان تحویل دهیم.
سرپرست اداره ‌کل مسکن و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه به ثمر نشستن طرح مسکن مهر در ابتدا برای همه غیر قابل باور بود، گفت: اکنون با اجرایی شدن این طرح شاهد تحقق وعده دولت در مورد شکستن کمر غول مسکن هستیم که این امر علاوه بر خانه‌دار شدن مردم به ثبات بازار مسکن نیز کمک شایانی می‌کند.
بدخشان‌نژاد با تشکر از همه دست اندرکاران طرح مسکن مهر در استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: با توجه به نظارت‌های دقیق بر اجرای این طرح در این استان توسط سازمان مسکن و شهرسازی، این طرح با کیفیت و سرعت بسیار خوب و قیمت مناسب اجرا شده است.
 این مقام مسئول در امور ساخت مسکن استان کهگیلویه و بویراحمد اذعان داشت: سازندگان  مسکن مهر این استان بدون هیچ چشم داشتی این امر مهم ملی را به یک باور حقیقی تبدیل کردند و تلاش کردند تا همه شاخص‌های رتبه‌بندی مسکن مهر شامل کیفیت ساخت، کاهش قیمت تمام شده، سرعت ساخت و تحویل به متقاضیان، اطلاع رسانی، تکریم ارباب رجوع و پاسخگویی به درستی رعایت شوند.
سرپرست اداره‌کل مسکن و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: به زودی جشن پایان کار مسکن مهر با تجلیل از همه سازندگان و دستگاه‌های خدمات‌رسان در آینده‌ای نه‌چندان دور برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول