اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد شهید کهگیلویه و بویراحمد:

رفع بیکاری ایثارگران دغدغه اصلی بنیاد شهید است

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: رفع بیکاری ایثارگران دغدغه اصلی بنیاد شهید است که با همه توان به فکر برطرف کردن آن بر اساس اولویت‌ها هستیم.

رفع بیکاری ایثارگران دغدغه اصلی بنیاد شهید است
به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، علی امیری شامگاه شنبه با حضور در دفتر نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با تعدادی از جانبازان دیدار و به مشکلات آن‌ها گوش فرا داد.
رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد، در این دیدار جانبازان را گنجینه‌های ارزشمند نظام دانست و گفت: از همه ظرفیت‌های موجود برای کاهش مشکلات جانبازان و ایثارگران استفاده خواهم کرد.
وی در پاسخ به درخواست جانبازی در خصوص اشتغال عنوان کرد: اولویت اشتغال جانبازان طبق قانون بر اساس درصد آنها بوده و این سازمان طبق این اولویت‌ها به اشتغال جانبازان در این استان می‌پردازد.
امیری بیان کرد: اکنون در این استان تعدادی از فرزندان شهید بیکار هستند که در فرصت‌های به‌وجود آمده برای اشتغال با رعایت اولویت‌ها برنامه‌ریزی‌های لازم را برای کاهش آمار بیکاران جامعه ایثارگری به‌کار می‌بندیم.
رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه این دیدار به خبرنگار فارس گفت: در این استان حتی یک جانباز وجود ندارد که از خدمات این سازمان استفاده نکند.
وی ادامه داد: سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران هیچ سقفی برای پرداخت هزینه‌های درمانی ایثارگران نداشته و همه هزینه‌های درمانی آن‌ها به طور کامل پرداخت می‌شود.
امیری خاطرنشان کرد: در سال جاری 500 ایثارگر برای دریافت وام ارزان قیمت 30 میلیون تومانی با بهره چهار درصد به بانک معرفی می شوند.
رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران، ساخت بیمارستان تخصصی اعصاب و روان را خدمت ناچیز دیگری به جامعه ایثارگری دانست و ابراز داشت: این بیمارستان تا دهه فجر به طور کامل به بهره‌برداری خواهد رسید تا بخشی مهمی از مشکلات درمانی ایثارگران این استان برطرف شده و نیازی به مراجعه به سایر استان‌ها نداشته باشند.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول