اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان اعلام کرد:

آغاز فعالیت کمیته‌ ایثارگران و بسیج اداره‌کل کردستان

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان از ادغام و آغاز فعالیت کمیته‌ ایثارگران و بسیج این اداره‌کل خبرداد.

آغاز فعالیت کمیته‌ ایثارگران و بسیج اداره‌کل کردستان
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، رامین اسدی ظهر امروز در نشست آغاز به کار این کمیته در سنندج، بر ضرورت ادغام این دو کمیته و آغاز فعالیت مشترک درراستای دستیابی به اهداف ادغام‌های اخیر دولت تاکید کرد و اظهارداشت: تلاش و همت برای تحقق اهداف تعاونی‌ها، ایجاد اشتغال و بسترسازی سرمایه‌گذاری دراستان می‌تواند از طریق اعضای این کمیته‌ها در ادارات فرهنگ‌سازی شود.
وی با بیان اینکه پیگیری امور مربوط به تغییر وضعیت استخدامی کارکنان قراردادی و پیمانی به رسمی از مهم‌ترین وظایف این کمیته است، افزود: نامگذاری پروژه‌های عمرانی آماده بهره‌برداری اداره کل با نام شهدای خانواده‌های همکاران ایثارگر و برپایی اردوهای سیاحتی و زیارتی ویژه کارکنان ایثارگر از دیگر برنامه‌های کمیته جدید امور ایثارگران این اداره‌کل است.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان تصریح کرد: برگزاری مسابقه فرهنگی، برگزاری اردوی کاروان راهیان نور، کوهنوردی و برگزاری مراسم‌های جشن و شادی از دیگر برنامه‌هایی کمیته بسیج و ایثارگران اداره تعاون و کار کردستان در سال‌جاری است.
اسدی خاطرنشان کرد: پیگیری امور مربوط به همکاران ایثارگر از اولویت‌های این کمیته است و باید خارج از نوبت انجام شود.
وی در ادامه به هجمه‌های نرم و فرهنگی و نقش بسیجیان در مقابله با این هجمه اشاره کرد و افزود: آنچه امروز دشمنان در قالب جنگ نرم و تهاجم فرهنگی به دنبال آن هستند، حذف ارزش‌های اسلام و نادیده گرفتن این ارزش‌ها با کارهای ضدارزشی است.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان با بیان اینکه کشور ایران بیش از هر جامعه اسلامی در بحث تهاجم فرهنگی و جنگ نرم مورد هدف دشمنان اسلام است، تصریح کرد: مقابله با آن نیازمند نهادینه کردن فرهنگ و روحیه ایثارگری و بسیجی است.
اسدی، با تاکید براینکه بسیج تنها یک نیروی نظامی و مختص زمان جنگ نیست، تصریح کرد: حضور فعال این نهاد بعد از جنگ تحمیلی در عرصه‌های مختلف علمی، سیاسی، دفاعی، فرهنگی، دینی و سازندگی آن را به سرمایه‌ای عظیم، قدرتمند و پایان‌ناپذیر برای ملت و تهدیدی بزرگ برای دشمنان تبدیل کرده است. ‌
وی به نقش بسیار تاثیرگذار و کلیدی بسیجیان در میدان جنگ نرم اشاره کرد و تولید قدرت نرم را با اعتقادات دینی و اسلامی، حفظ وحدت و یکپارچگی و ترویج معروفات و مبارزه با منکرات در جامعه را مهم‌ترین رسالت امروز بسیجیان جان برکف کشور عنوان کرد.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول