اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار پاکدشت:

خانواده شهدا و ایثارگران میراث گران‌بهای انقلاب هستند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان پاکدشت با اشاره به جایگاه خانواده شهدا در جامعه گفت: خانواده شهدا و ایثارگران میراث گران‌بهای انقلاب به شمار میروند.

خانواده شهدا و ایثارگران میراث گران‌بهای انقلاب هستند
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران،  قربانعلی مقبلی در دیدار با خانواده معظم شهدا ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: امروز شهیدان حق بزرگی بر گردن ما دارند و احترام به خانواده‌های آنها وظیفه همه مسئولان شهرستان است. شهدا نقش مهمی در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی دارند.
وی ادامه داد: هر چند آنان از خون خود در راه دفاع از حرمت و استقلال میهن گذشتند، اما یاد و خاطره آنان و روح جوانمردی و راهی که آنان پیمودند هنوز در برنامه‌ها و اهداف آرمانی انقلاب موج میزند و می‌شود ادعا کرد که هنوز آرمان‌های شهداست که ما را به اهدافمان نزدیک‌تر می‌کند.
مقبلی در ادامه ضمن یادآوری حماسه شهدای جنگ تحمیلی ابراز داشت: عزت و سربلندی کشور مدیون انفاس قدسیه امام راحل و جان فشانی شهدای گرانقدر است و دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران نه تنها یک وظیفه بلکه یک ضرورت است و باید اذعان داشت تکریم از یادگاران هشت سال دفاع مقدس و بازماندگان شهدای جنگ تحمیلی به عنوان نیازمندی آنان به این تکریم و تجلیل نیست.
فرماندار شهرستان پاکدشت تاکید کرد: در واقع این ما هستیم که باید از روحیه ایثارگری خانواده‌های معظم شهدا در راه حفظ ارزش‌های انقلاب درس بگیریم. اقتدار، عزت و سربلندی ایران در جهان مرهون خون شهیدان و ایثار و فداکاری بسیجیان است
مقبلی گفت: حفظ و حراست از دستاوردهایی که با خون شهدا و فداکاری بسیجیان حاصل شده کمتر از شهادت شهدا و ایثار بسیجیان نیست، بنابراین در این برهه حساس که دشمنان از طریق جنگ نرم در قالب تخریب افکار، تضعیف اعتقادات، ایجاد شک و تردید، نشر فرهنگ ابتذال، مواد مخدر و ایجاد اختلافات مذهبی در بین مسلمانان بویژه جوانان با استفاده از رسانه‌های متعدد فعالیت می کنند، لزوم هوشیاری آحاد مردم جامعه ضروری است.
فرماندار شهرستان پاکدشت با بیان اینکه جنگ تحمیلی سند افتخار ملت ایران است، افزود: فرق جنگ ایران با دیگر جنگ های در این بود که تمام اقشار جامعه درگیر آن بودن و این مهم باعث شد تا دشمنی که فکر می کرد در طول یک هفته ایران سلامی را فتح خواهد کرد به هدف شومش نرسد.
وی در ادامه به نقش بی بدیل امام (ره) در هشت سال دفاع اشاره کرد و اذعان داشت: اندیشه‌های معمار کبیر انقلاب و حضور گسترده جوانان باعث شد تا دشمن تا دندان مسلح به اهداف پلیدش نرسد و امروز باید قدر این عزت و سربلندی را بدانیم چراکه این مهم با فداشدن هزاران نفر و مشقت بسیار به دست آمده است.
فرماندار شهرستان پاکدشت در پایان با اشاره به نقش و جایگاه خانواده‌های شهدا متذکر شد: امروز باید بیش از گذشته به آنها توجه کرد و در سطح جامعه به این بزرگواران احترام گذاشت چراکه نقش خانواده شهدا در پیش برد اهداف انقلاب بی مانند است.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول