اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد شهید فریدونکنار خبر داد:

اختصاص وام خوداشتغالی به ایثارگران در فریدونکنار

خبرگزاری فارس: رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران فریدونکنار از اختصاص وام خوداشتغالی فرزندان شاهد و ایثارگر در این شهرستان خبر داد.

اختصاص وام خوداشتغالی به ایثارگران در فریدونکنار
مجید حسین‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان فریدونکنار اظهار داشت: در شش ماه گذشته 75 مورد دیدار با خانواده معظم شهدا را داشته‌ایم و این فعالیت در چهارشنبه هر هفته، یک هفته به ‌همراه مسئولان شهری و یک هفته همراه با همکاران و مددکاران انجام می‌شود که در این ایام نیز 10 مورد غبارروبی گلزار شهدا نیز به مرحله اجرا درمی‌آید.
وی از اعطای 15 مورد وام خوداشتغالی به فرزندان شاهد و ایثارگر با تسهیلات چهار درصد خبر داد و افزود: در مشاغل خانگی تا سقف ۵ میلیون تومان و در مشاغل غیرخانگی تا سقف 10 میلیون تومان وام داده می‌شود که تعدادی موفق به جذب و تعدادی نیز در حال جذب هستند.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران فریدونکنار با اعلام اینکه 21 نفر از جامعه ایثارگر این شهرستان بیکار هستند، یادآور شد: سه نفر از فرزندان شاهد در سال جاری در ادارات دولتی مشغول به کار شدند و تعدادی نیز در حال آموزش تخصصی هستند تا در آینده نزدیک شرایط اشتغال آنها نیز فراهم شود.
وی متذکر شد: همسران شاهد، فرزندان شهید و تمام جانبازان بالای 25 درصد حقوق بگیر و غیرحقوق بگیر و جانبازان زیر 25 درصد از مزایای بیمه عمر و حوادث برخوردار هستند و از مرداد ماه تاکنون 33 نفر به کمیسیون پزشکی برای تعیین درصد معرفی شدند.
حسین‌پور با اشاره به اینکه تعداد 10 نفر از فرزندان شاهد و جانباز غیر حقوق‌بگیر بالای 25 درصد از تسهیلات وام ۳ میلیون تومانی صندوق شاهد استفاده کرده‌اند، اذعان داشت: ماهیانه مبلغ 30 میلیون تومان به اعضای عضو صندوق شاهد وام بدون سود با کارمزد اندک پرداخت می‌شود.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول