اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بیمارستان علی بن ابیطالب(ع) عنوان کرد:

پایش جانبازان شیمیایی در بیمارستان علی بن ابیطالب(ع)

خبرگزاری فارس: رئیس بیمارستان علی بن ابیطالب(ع) گفت: پایش جانبازان شیمیایی در استان از سوی این بیمارستان با جدیت دنبال می‌شود.

پایش جانبازان شیمیایی در بیمارستان علی بن ابیطالب(ع)
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، رضا فقیهی ‌در مراسم افتتاح بیمارستان حضرت علی بن ابیطالب(ع) که با حضور فرمانده و معاونان سپاه علی بن ابیطالب(ع)، کارکنان و کارمندان این بیمارستان برگزار شد، اظهار کرد: از سال 88 با توجه به سیاست‌های فرمانده سپاه مبنی بر توسعه ارائه خدمات درمانی در مجموعه بهداری سپاه علی بن ابیطالب(ع)، برنامه‌های توسعه‌ای در این مجموعه آغاز شد، به گونه‌ای که تا پایان سال مجوز مرکز جراحی گرفته و درمانگاه دندانپزشکی افتتاح شد.
وی ادامه داد: به دنبال سفر مقام معظم رهبری در سال گذشته به شهر قم، بازدیدی از این مجموعه صورت گرفت که نظر مساعدی برای تقویت و توسعه آن همراه بود.
رئیس بیمارستان علی بن ابیطالب(ع) گفت: به دنبال هماهنگی‌های انجام شده مجوز راه‌اندازی و افتتاح بیمارستان علی بن ابیطالب تصویب و با پشتیبانی فرماندهی سپاه و دانشگاه علوم پزشکی استان مجوز فعالیت بیمارستان صادر شد.
فقیهی تصریح کرد: این بیمارستان در خدمت نیروهای مسلح، بسیجیان و عموم مردم قرار خواهد گرفت.
وی با اشاره به انعقاد قرارداد بنیاد شهید و امور ایثارگران با سپاه استان گفت: با توجه به قرارداد منعقد شده، این مرکز به صورت شبانه روزی در خدمت والدین شهدا و جانبازان قرار گرفته است.
رئیس بیمارستان علی بن ابیطالب(ع) افزود: مجموعه بیمارستان به عنوان مرکز آمبولانس و درمانگاه شبانه‌روزی به صورت تلفنی در خدمت 3 هزار نفر از والدین شهدا و جانبازان بالای 70 درصد است و آنها با تلفن از این مجموعه خدمت می‌گیرند.
فقیهی با بیان اینکه این مجموعه به عنوان مرکز پایش جانبازان شیمیایی در استان مشخص شد، خاطرنشان کرد: پایش سلامت جانبازان تک چشمی در این مرکز درمانی انجام می‌شود.
وی گفت: جانبازانی که بر اثر موج انفجار و فشار عصبی که از نواحی مختلف وارد شده است نیاز به داروهای متادون دارند که این مشکل در سطح استان وجود داشت که سال گذشته کمیسیون جانبازان به این مکان منتقل شد.
رئیس بیمارستان علی بن ابیطالب(ع) بیان کرد: یک از سیاست‌های بهداری سپاه، طرح محرومیت‌زدایی است که معاونت بهداشتی درمانی سپاه علی بن ابیطالب به عنوان کمیته بهداشت و درمان در این زمینه فعالیت می‌کند.
فقیهی عنوان کرد: این کمیته از سال گذشته ویزیت در روستاها و معاینات تخصصی را برای روستاییان آغاز کرده است و ماهانه 100 فرم درمان رایگان برای زنان باردار بی بضاعت به مراکز بهداشتی استان و 50 فرم ویزیت رایگان به بیمه روستایی برای بیماران روستایی ارائه می‌کند.
وی خاطرنشان کرد: مجموعه بهداشت و درمان سپاه کارت‌هایی را به عنوان پشتیبانی از مجاهدان زیر پوشش خود، در اختیار مجموعه کارکنان سپاه قرار داده است تا زمانی که افراد در ماموریت بیش از 24 ساعت باشند، خانواده‌های آنها مورد پوشش این مرکز درمانی قرار گیرند.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول