اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

در شهرستان بهار؛

یادواره 37 شهید پایگاه 2 شهید شیرودی برگزار شد

خبرگزاری فارس: مراسم یادواره 37 شهید پایگاه 2 شهید شیرودی شهرستان بهار برگزار شد.

یادواره 37 شهید پایگاه 2 شهید شیرودی برگزار شد
به گزارش خبرگزاری فارس از بهار، پیش از ظهر امروز مراسم یادواره 37 شهید پایگاه 2 شهید شیرودی شهرستان بهار در مسجد علی‌ابن ابی‌طالب (ع) در شهر برگزار شد.
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان اظهار کرد: برگزاری یادواره شهدا علاوه بر زنده نگه داشتن یاد شهدا آشنایی نسل جوان با رشادت‌ها و دلاورمردی‌های رزمندگان دوران دفاع مقدس است.
جعفر زمردیان اضافه کرد: عزت و سربلندی مسلمانان در سایه جهاد و شهادت و مبارزه در راه حق و عدالت است و تکلیف یک مسلمان متعهد دفاع از ارزش‌های دینی، دعوت به پاکی و نیکی، امر به معروف و نهی از منکر به مبارزه با مفاسد و انحرافات است و شهدا با نگاهی عمیق و ایمانی راستین و عشقی آتشین پذیرش مرگ را بر ذلت ترجیح دادند و آگاهانه راه خود را انتخاب کردند و به شهادت رسیدند.
وی در پایان سخنان خود تصریح کرد: افزایش بصیرت، پیروی از ولایت فقیه، حفظ، وحدت و انسجام و پرهیز از نفاق سبب رشد و بالندگی ایران اسلامی است و در دوران دفاع مقدس نیز با رهبری امام راحل و همدلی و وحدت اقشار مردمی رزمندگان شکست سختی را به دشمنان وارد کردند و ادامه راه شهدا امروز تکلیف مهمی است و این مسیر همان اطاعت از امام زمان (عج) است.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول