اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

به مناسبت هفته بسیج دانش‌آموزی؛

یادواره 90 شهید دانش‌آموز در تویسرکان برگزار شد

خبرگزاری فارس: به مناسبت هفته بسیج دانش‌آموزی یادواره 90 شهید دانش‌آموز در تویسرکان برگزار شد.

یادواره 90 شهید دانش‌آموز در تویسرکان برگزار شد
به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، ظهر امروز به مناسبت هفته بسیج دانش‌آموزی، یادواره شهدای دانش‌آموز در شهرستان تویسرکان با حضور فرمانده سپاه انصار و الحسین (ع) همدان برگزار شد.
فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان در این مراسم اظهار داشت: حماسه‌آفرینی و از جان‌‌گذشتگی دانش‌آموزان بسیجی همچون شهید فهمیده در دوران هشت سال دفاع مقدس بر بیداری افکار عمومی جهان تأثیری چشمگیر دارد.
عبدالرضا آزادی اقدام شهید فهمیده را در شرایط بحرانی جنگ تصمیم انقلابی بزرگ خواند و افزود: شهید فهمیده برای دفاع از سرزمین، ایمان و اعتقادات خود با انتخابی آگاهانه و فداکاری از خود گذشتگی برگی زرین از تاریخ را به نام دلاور مردان کوچک ایران زمین ثبت کرد.
وی گفت: دشمن در حوزه تهدید سخت امنیتی و نظامی و کاملاً محسوس با متوسل شدن به انواع حربه‌ها علیه ملت ایران در هشت سال جنگ نتوانست به اهداف خود برسد.
فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان افزود: امروز دشمن با تغییر رویکرد سخت‌افزاری، از طریق تهدید نرم به منظور تخریب ارزش‌های اسلامی و انقلابی در جامعه با هدف زمینه‌سازی برای ترویج افکار مخرب و ضد فرهنگی ورود پیدا کرده است.
وی ترویج آگاهانه فرهنگ شهادت و جهاد را در اجتماع راهکاری ارزشی در مقابله با ناتوی فرهنگی عنوان و تصریح کرد: نهادینه‌سازی و تقویت آموزه‌های دینی مذهبی، دشمن‌شناسی و پیروی از ولایت را از عناصر مهم در برابر هجمه فرهنگی نرم دشمن برشمرد.
فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همراه با مسئولان سپاه شهرستان تویسرکان از چگونگی روند طرح حلقه صالحین مدرسه حاج غفار رسولی این شهر بازدید کرد.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول