اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش گچساران خبر داد:

برگزاری یادواره 107 دانش‌آموز شهید گچسارانی

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش گچساران از برگزاری یادواره 107 شهید دانش‌آموز این شهرستان به همت بسیج دانش‌آموزی و آموزش و پرورش خبر داد.

برگزاری یادواره 107 دانش‌آموز شهید گچسارانی
یدالله مرادی ظهر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: دفاع از مقدسات و ایدئولوژی اسلام ایجاب می‌کند که در مقابل خطراتی که آن را تهدید می‌کند به‌گونه‌ای منطقی و شیوه‌ای صحیح با آن خطر برخورد کرد.
مدیر آموزش و پرورش گچساران با اشاره به سفارش امام راحل در مورد اهمیت و ضرورت تشکیل بسیج ابراز داشت: با توجه به اصل پیشگیری لازم است امت اسلامی برای مقابله با هرگونه خطر احتمالی از سوی دشمنان اسلام در آماده باش کامل به سر برده و آمادگی دفاعی برای هرگونه خطر مخاطره‌افکن برای اسلام را داشته باشند.

*دانش‌آموزان گچسارانی با تقدیم 110 شهید بصیرت خود را نشان دادند
مرادی عنوان کرد: جوانان و نوجوانان دانش‌آموز در پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس نقش برجسته و تعیین کننده‌ای داشته و جوانان گچسارانی با طلایه‌داری در جبهه‌ها و تقدیم بیش از 110 شهید در طول دوران جنگ تحمیلی دین خود را به اسلام و انقلاب اسلامی به‌خوبی ادا کرده‌‌اند.
وی افزود: در ایام پس از جنگ تحمیلی نیز بسیج دانش‌آموزی به‌عنوان میعادگاه تداوم دفاع همه جانبه نوجوانان دانش‌آموز از دستاوردهای انقلاب اسلامی در عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و علمی عرصه دیگری از حیات خویش را به نمایش گذاشته‌اند.
این مسئول علمی و فرهنگی گچساران با اشاره به لزوم تقویت بیش از پیش بسیج دانش‌آموزی تصریح کرد: بسیج دانش آموزی زیرساخت تمام ارکان اصلی بسیج بوده و تقویت کمی و کیفی آن به نوعی به تقویت مراتب بالاتر بسیج می‌انجامد.
مرادی ابراز داشت: شهیدان نوجوان و جوان و دانش‌‌آموز با شجاعت مثال زدنی خود دشمن متجاوز بعثی را خوار و ذلیل کردند و این مسئله برای جوانان ما یک ارزش و اعتبار جاودان است.
مدیر آموزش و پرورش گچساران با اشاره به برگزاری یادواره 107 دانش‌آموز شهید گچساران بیان کرد: مردم شهیدپرور و ولایی گچساران با ازخودگذشتگی‌ها و فداکاری‌ها اجازه تجاوز دشمن به خاک میهن اسلامی ایران را ندادند.
مرادی افزود: گچساران 107 دانش‌آموز شهید را به انقلاب اسلامی ایران تقدیم کرده که با برگزاری یادواره شهدای دانش‌آموز در گچساران از خانواده‌های این شهیدان تجلیل می‌شود.

*تجلیل از خانواده شهیده دانش‌آموز پروین کاویانی 
وی شهیده پروین کاویانی را از جمله شهدای دانش‌آموز گچساران عنوان کرد و گفت: در این یادواره از خانواده این شهیده تجلیل به‌عمل می‌آید.
مدیر آموزش و پرورش گچساران با اشاره به یاد و خاطره شهید فهمیده تصریح کرد: خاطرات حضور نوجوانان 13 ساله در جبهه‌هاى جنگ در ذهن‌ها باقی مانده و یادآوری و دیدن آن صحنه‌ها موجى از نشاط و شوق حضور در جبهه‌هاى جنگ را در سایرین به وجود مى‌آورد.
مرادی افزود: خاطرات نوجوانان دانش‌آموزانی که با دستکارى در شناسنامه‌هاى خود، به خطوط مقدم نیرو مى‌رفتند شهره جهانی دارد و جهان به این روحیه وصف ناشدنی جوانان و نوجوانان ایران غبطه ابدى می‌خورد.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول