اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره آموزش و پرورش بردخون:

یادواره شهدای دانش‌آموز بردخون برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آموزش و پرورش بردخون گفت: نخستین یادواره شهدای دانش آموز بردخون 15 آبان با حضور مسئولان استان و شهرستان در سالن شهید قایدی بردخون برگزار می‌شود.

یادواره شهدای دانش‌آموز بردخون برگزار می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حسین مصلحی‌پور چهارشنبه شب در جلسه برنامه‌ریزی شهدای دانش‌آموز اظهار داشت: به منظور حفظ خاطره و یاد شهدا و اشاعه فرهنگ شهادت در بین مردم به ویژه دانش‌آموزان، نخستین یادواره شهدای دانش‌آموز بخش بردخون 15 آبان با حضور مسئولان استان و شهرستان در سالن شهید قایدی شهر بردخون برگزار می‌شود.
وی افزود: وظیفه همه ماست در راستای خط سرخ شهیدان حرکت کنیم و برگزاری یادواره‌های شهدا امر مبارکی است که مردم به آن نیاز دارند و موجب زنده شدن ایثار و فداکاری و آشنایی دانش‌آموزان با اسوه‌های مردی و رشادت می‌شود.
ایشان اضافه کرد: باید با همه توان تلاش کنیم برنامه‌ای آموزنده و وزین و بامحتوا و شایسته مقام شامخ شهدا اجرا شود و نتایج ثمربخشی داشته باشد و تعهد و احساس وظیفه را در دانش‌آموزان زنده کند.
وی ادامه داد: نوجوانان و جوانان پس از این یادواره باید روحیه‌ای حماسی به خود بگیرند و نسبت به اهداف شهدا با مسئولیت بیشترتلاش کنند زیرا این یادواره‌ها سرمایه گذاری برای هدایت و آشنایی نسل جوان با معنویت و ایثار ماندگار است و عمل بسیار با ارزش و پایدار است که موجب بیمه همگان می‌شود.
مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان بردخون و دبیر یادواره نیز گفت: انجمن‌های اسلامی در مدارس اهداف مقدس نظام اسلامی را دنبال می‌کنند و مدیران آینده کشور را پرورش می‌دهند و در زمینه بصیرت‌افزایی و امام‌شناسی، اشاعه فرهنگ شهادت و ایثار و پاسخگویی به نیازهای دانش‌آموزان تلاش می‌کنند.
محمود حقدوست افزود: این تشکل‌های دانش‌آموزی بدون هیچ چشمداشتی در راستای اهداف بلند انقلاب اسلامی گام برمی‌دارند و برای پاسداشت فرهنگ شهادت، یادواره سه شهید دانش‌آموز بردخون را برگزار می‌کنند.
در ادامه نیز اعضای ستاد یادواره به تبیین نظرات و پیشنهادات خود پرداختند و خواستار حضور همه دانش‌آموزان در این مراسم شدند.
بردخون سه شهید دانش‌آموز را تقدیم نظام مقدس اسلامی کرده است.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول