اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت شورای بسیج ورزشکاران خراسان جنوبی صورت گرفت؛

برگزاری هفتمین یادواره 43 ورزشکار شهید خراسان جنوبی

خبرگزاری فارس: هفتمین یادواره 43 ورزشکار شهید خراسان جنوبی به همت شورای بسیج ورزشکاران خراسان جنوبی و خانواده‌های معظم شهدا در بیرجند برگزار شد.

برگزاری هفتمین یادواره 43 ورزشکار شهید خراسان جنوبی
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، جانشین شورای بسیج ورزشکاران خراسان جنوبی دوشنبه‌شب در این آیین با بیان اینکه در سال 84 تنها سه ورزشکار شهید در سطح استان شناسایی شده بودند، اظهار داشت: با توجه به نگاه ویژه و خاص مسؤلان و اقدامات انجام شده تعداد 43 ورزشکار شهید خراسان جنوبی شناسایی شدند.
سید حسین اصغری تصریح کرد: نخستین یادواره شهدای ورزشکار خراسان جنوبی در سال 84 توسط شورای بسیج ورزشکاران استان برگزار شد.
وی هدف از برگزاری این یادواره را آشنایی نسل جوان با سیره شهدا و درس گرفتن از منش و خصوصیات پهلوانی شهدای ورزشکار عنوان کرد.
جانشین شورای بسیج ورزشکاران خراسان جنوبی ادامه داد: این یادواره‌ها با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران، اداره کل ورزش و جوانان و شورای بسیج ورزشکاران خراسان جنوبی هر ساله برگزار می‌شود.
اصغری اعزام 600 نفر از بسیجیان ورزشکار خراسان جنوبی به مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور را از اقدامات مهم این نهاد در سال گذشته دانست.
وی اعزام 600 نفر از بسیجیان به مرقد امام، گلباران مزار شهدا، برگزاری دوی رهروان شهدا و برگزاری تور دوچرخه‌سواری سبز شهدا را از دیگر اقدامات شورای بسیج ورزشکاران خراسان جنوبی در سال گذشته برشمرد.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول