اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مراسمی باشکوه؛

یادواره 29 شهید بخش دیشموک برگزار شد

خبرگزاری فارس: در مراسمی باشکوه و با حضور مسئولان استانی و شهرستان کهگیلویه، یادواره 29 شهید گلگون‌کفن بخش دیشموک برگزار شد.

یادواره 29 شهید بخش دیشموک برگزار شد
به گزارش خبرگزاری فارس از دهدشت، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کهگیلویه شامگاه دوشنبه در یادواره 29 شهید بخش دیشموک اظهار داشت: شهدا پروانه‌وار و عاشقانه گرد کعبه وصال بال‌های خود را با نخستین شعله شمع معرفت در سیر ‌الی‌الله سوزاندند و مسافر آسمان‌ها شدند تا راه آسمانی شدن برای فرزندان وطن باز شود.
بهنام صمدی‌فرد با اشاره به خصوصیات یاران امام حسین (ع) افزود: شهدا انسان‌های ساده، پاک، مخلص و بلندنظری بودند که به فرمان امام و مولای خود در صفوف پولادین نظام و انقلاب را در مقابل سنگین‌ترین خطرات بیمه کردند.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کهگیلویه بیان کرد: امنیت و آرامش کنونی حاکم بر کشور و جایگاهی که هم اکنون نظام جمهوری اسلامی در جهان دارد به برکت خون شهیدان و از خود گذشتگی ایثارگران است. 
صمدی‌فرد با اشاره به بیداری اسلامی کنونی در منطقه و امتداد آن در سراسر جهان از جمله در قلب استکبار و خیابان‌های نیویورک گفت: هم اکنون بیداری اسلامی در کشورهای عربی به اوج خود رسیده که این بیداری ریشه در افکار امام راحل و روشنگری‌های مقام معظم رهبری انقلاب دارد.
 این مسئول امور ایثارگری در استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: این انقلاب با خون شهیدان به ثمر رسید و به واسطه همین خون شهدا و جانفشانی ایثارگران است که از گزند توطئه و کید دشمنان در امان مانده است.
صمدی‌فرد با بیان اینکه در حال حاضر دشمن با مایوس شدن در جنگ سخت به جنگ نرم متوسل شده و بیش از همه جوانان را هدف قرار داده است، تاکید کرد: دشمن در این جنگ نیز شکست سنگینی خواهد خورد چرا که جوانان ایران اسلامی با تاسی از رهبر و مقتدای خود مسیر صحیح را تشخیص داده و فریب دشمن را نخواهند خورد.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کهگیلویه خانواده شهدا را بهترین الگو برای ایجاد و افزایش بصیرت در جامعه دانست و بیان داشت: تا هنگامی که راه و مسیر شهدا و ایثارگران را ادامه می‌دهیم نباید از هیچ قدرت استکباری در جهان واهمه داشته باشیم.
در این مراسم مسئولان استانی، شهرستانی و جمعی از خانواده شهدا و دانش‌آموزان این بخش حضور داشتند.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول