اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در چهارمین روز از هفته بسیج دانش‌آموزی؛

یادواره 36 هزار دانش‌آموز شهید در زاهدان برگزار شد

خبرگزاری فارس: یادواره شهید مرحمت بالازاده و 36 هزار شهید دانش‌آموز در چهارمین روز از هفته بسیج دانش‌آموزی در زاهدان برگزار شد.

یادواره 36 هزار دانش‌آموز شهید در زاهدان برگزار شد
به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان امروز در مراسم برگزاری یادواره شهید مرحمت بالازاده و 36 هزار دانش‌آموز شهید اظهار داشت: هشت سال دفاع مقدس یکی از ایام‌الله‌هایی است که امروزه شهید فهمیده‌های ملت ایران بیداری اسلامی را در کشور مصر و تونس رقم زده و بر مبنای قرآن، دانش‌آموزان وظایف خود را انجام می‌دهند.
علیرضا عظیمی جاهد بیان کرد: برگزاری یادواره شهدا باید به نحو شایسته و مطلوب در سطح استان اجرا شود که یادواره 36هزار شهید دانش آموز ایثار، رشادت، شهادت و بزرگواری را به نسل‌های آینده ساز انقلاب اسلامی منتقل می‌کند.
وی خاطرنشان کرد: امنیت امروز ما به برکت خون شهدا به ویژه شهدای دانش‌آموز حاصل شده است.
فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان یادآور شد: دانش‌آموزان و بسیجیان با تأسی از خون شهدا باید به این فکر کنند که راه شهدا را با اخلاص، معنویت و تلاش ادامه دهند و با برپایی این یادواره در راستای تجلیل از مقام شامخ شهدا بر آیند و عظمت‌هایشان را به تصویر بکشند.
رئیس کمیته اجرایی بسیج دانش‌آموزی ناحیه دو آموزش و پرورش زاهدان نیز در این مراسم با تبریک هفته بسیج دانش‌آموزی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانش‌آموز گفت: از بسیج دانش‌آموزی به‌عنوان یک تشکل بزرگ که ساختار و بدنه سپاه را شکل داده است می‌توان نام برد.
سنجرانی افزود: در هشت سال دفاع مقدس، بسیج خوب درخشید و با قدرتی که در این نهاد نهفته می‌تواند با ارتش‌های کلاسیک مبارزه کند و در هر عرصه پیروز میدان باشد.
وی با تأکید بر اینکه بسیج مدرسه عشق است و با حضور بهترین، عظیم‌ترین، با نشاط‌ترین نیروها وارد میدان شده و خواهد شد عنوان داشت: مسلح کردن دانش‌آموزان به سلاح علم و ایمان و مبارزه با استکبار، دفاع از ارزش‌ها در مقابله با ضد ارزش‌های دشمن از مهمترین وظایف این سازمان است.
رئیس کمیته اجرایی بسیج دانش‌آموزی ناحیه دو آموزش و پرورش زاهدان ادامه داد: بسیج دانش‌آموزی با اقتدار و اجرای برنامه‌های مدون، با آنها مقابله کرده و به برکت خون شهید فهمیده‌ها و تولید علم به اهداف نظام رسیده‌اند.
یادواره شهید مرحمت بالازاده و 36هزار دانش‌آموز شهید در چهارمین روز از هفته بسیج دانش‌آموزی با حضور فرمانده سپاه سلمان، مسئولان استانی، شهرستانی، خانواده معظم شهدا، دانش‌آموزان بسیجی خواهر از پایگاه‌های مقاومت بسیج دانش‌آموزی حوزه محدثه ناحیه دو آموزش و پرورش در سالن اجتماعات کانون شهید بهشتی در شهرستان زاهدان بر گزار شد. 
در پایان نیز از هفت نفر از خانواده معظم شهدای دانش‌آموز بسیجی ناحیه دو آموزش و پرورش تجلیل و به رسم یاد بود، هدایایی نیز اهدا شد.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول