اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان دلیجان:

یادواره 47 شهید دانش‌آموز در دلیجان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار ‌دلیجان از برگزاری یادواره 47 شهید دانش‌آموز این ‌شهرستان همزمان با هفته بسیج دانش‌آموزی خبر داد.

یادواره 47 شهید دانش‌آموز در دلیجان برگزار می‌شود
احمد آزاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: این یادواره فردا با هدف بزرگداشت یاد و خاطره شهدای دانش‌آموز برگزار می‌شود.
وی تصریح کرد: در این یادواره احمد پناهیان از وعاظ برجسته، به ایراد سخنرانی خواهد پرداخت.
 فرماندار شهرستان دلیجان مداحی مداحان اهل بیت(ع)، قرائت زندگینامه یکی از شهدای شاخص دانش‌آموز، اجرای سرود و برپایی نمایشگاه عکس شهدای دانش‌آموز  را از برنامه‌های جنبی این یادواره  اعلام کرد.
آزاد با اشاره به برنامه‌ریزی برای حضور گسترده دانش‌آموزان در مراسم راهپیمایی 13 آبان بیان داشت: 13  آبان روزی تاریخی در انقلاب اسلامی ایران است که باید همه مردم دوشادوش دانش‌آموزان در این راهپیمایی شرکت کنند.
وی  تاکید کرد: دانش‌آموزان و قشرهای مختلف مردم باید با شرکت در راهپیمایی 13 آبان، استکبارستیزی خود را نشان دهند و ثابت کنند که همواره به ارزش‌های راه امام خمینی(ره)  و انقلاب پایبند هستند.
فرماندار شهرستان دلیجان افزود: حضور پرشور و حماسی مردم در روز 13 آبان بار دیگر ثابت خواهد کرد که مردم همیشه در صحنه کشور ما به طراحی فتنه عمیقی که بیگانگان برای ما در نظر گرفته‌اند آگاه‌ هستند و اجازه تفرقه ‌افکنی به دشمنان را نخواهند داد.
انتهای پیام/‌ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول