اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

برگزاری سومین یادواره شهدای کارمند گلستان

خبرگزاری فارس: سومین یادواره شهدای کارمند استان گلستان با حضور کارمندان بسیجی دستگاه‎های اجرایی استان در امامزاده عبداالله گرگان برگزار شد.

برگزاری سومین یادواره شهدای کارمند گلستان
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، عصر امروز در این مراسم با مداحی و سخنرانی و همچنین برگزاری نمایشگاه عکس از شهدای کارمند، یاد دلاوریمردی‎های آنان را در هشت سال دفاع مقدس گرامی داشتند.
رئیس بسیج ادارات کل سپاه نینوا استان گلستان با گرامیداشت نام و یاد دلاور مردان دفاع مقدس اظهار داشت: امروز جمهوری اسلامی ایران هر چه دارد از سربلندی، اقتدار و پیشرفت به برکت خون شهدا است و این شهدا بودند که پرچم اسلام را در ایران اسلامی سرافراز نگه داشته‎اند و بر ماست که از این میراث شهدا پاسداری کنیم.
محمد الازمنی با قدردانی از زحمات تمام ادارات استان در برگزاری این یادواره خاطرنشان کرد: ما باید ادامه‎دهنده راه شهدا باشیم راهی که تمامی شهدا در وصیتنامه‎های خود بر آن سفارش کرده‎اند پیرو از ولایت و رهبری است.
وی اظهار داشت: شهدا برای اسلام و دفاع از حریم ولایت جان خود را در کف اخلاص قرار دادند و از ارزش‎های این نظام مقدس دفاع و اجازه ندادند که کسی این قدرت را به دست آورد و حتی به ذهنش خطور کند که بخواهد به این حریم الهی تجاوز کنند.
رئیس بسیج ادارات کل سپاه نینوا استان گلستان گفت: برپایی این گونه آیین‎ها علاوه بر زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا، باعث ترویج آرمان‎های آنان در بین نسل جدید خواهد شد.
 الازمنی افزود: یکی از نعمت‎های بزرگ دین اسلام، نعمت شهادت است و امروز فرهنگ شهادت و یادواره شهدا باید ارتباطی بین نسل گذشته و نسل حاضر باشد.
وی افزود: انقلاب اسلامی با شهادت پیروز شده، با شهادت به پیش رفته و با شهادت دستاوردهای آن در سطح جهان گسترش یافته و تنها راه ادامه آن، ترویج این فرهنگ است.
رئیس بسیج ادارات کل سپاه نینوا استان گلستان اضافه کرد: تکریم شهدا برای نسل جوان به منظور سرلوحه و چراغ زندگی قرار دادن، در همه عرصه‎های زندگی لازم و ضروری است.
الازمنی گفت: هر یک از شهدای دفاع مقدس بزرگوارانی هستند که به خاطر دفاع و پشتیبانی از کیان و شرف ملت ایران از جان خود گذشتند.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول