اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دهگلان:

خدمت به خانواده شهدا افتخاری بزرگ برای مسئولان است

خبرگزاری فارس: فرماندار دهگلان از خانواده شهدا به عنوان وارثان اصلی انقلاب اسلامی نام برد و گفت: خدمت به آنان افتخاری بزرگ برای مسئولان است.

خدمت به خانواده شهدا افتخاری بزرگ برای مسئولان است
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، محمد رضایی صبح امروز در دیدار با خانواده شهید حسن باباخانی در شهر بلبان‌آباد به جایگاه رفیع خانواده شهدا اشاره کرد و اظهار داشت: بنا به فرمایش حضرت امام (ره) خانواده شهدا چشم و چراغ این ملت هستند چرا که آنان بهترین سرمایه زندگیشان را در راه اعتلای ارزش‌های اسلامی هدیه کردند.
وی خاطرنشان کرد: شهدا با خلق حماسه‌های ماندگار و جاودانه در طول عمر با برکت انقلاب به ویژه در سال‌های جنگ تحمیلی به ملت ایران حیات دوباره اعطا کردند.
به گفته فرماندار دهگلان، شهدا با ایثار، شجاعت، وفاداری و ایمان واقعی خویش، تمام فضایل و خصایصی را که دین مبین اسلام همواره بر آن تاکیده کرده، به معنای به نمایش گذاشتند.
رضایی با بیان اینکه شهدا مظهر اقتدار، سربلندی و شکوه اسلام و نظام جمهوری اسلامی ایران هستند، تصریح کرد: شهدا با درک مفاهیم ایمان و شجاعت در باور و اعتقادات خویش زمینه شکست دشمنان اسلام و انقلاب را فراهم کردند.

شهدا سند افتخار و پایداری ملت ایران در برابر ظلم هستند
فرماندار دهگلان خاطرنشان کرد: بدون شک شهدا سند افتخار، پایداری، ایستادگی ملت ایران در برابر خودخواهی‌ها و زیاده‌خواهی‌های جهان ظلم هستند.
رضایی افزود: شهیدان هشت سال دفاع مقدس با شناخت تکلیف و عمل به وظیفه، برای همیشه تاریخ دشمنان ایران اسلامی را از تفکر تسلط یافتن بر کشور ایران مایوس و ناامید کردند.
وی در ادامه بر ترویج بیش از پیش فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تاکید کرد و افزود: ترویج این فرهنگ غنی در جامعه به ویژه در میان جوانان و نوجوانان جامعه را در برابر هجمه‌های فکری و نرم دشمنان ایمن می‌سازد.
فرماندار دهگلان به نقش خانواده‌های شهدا در راستای ترویج و نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه اشاره کرد و گفت: خانواده شهدا بیش از هر قشری می‌توانند این فرهنگ ارزشمند را که سند افتخار و رمز پیروزی ملت ایران در طول حیات با برکت این نظام اسلامی است ترویج دهند.
به گفته رضایی، ایثار شهدا و ایثارگران مسیر ملت ایران و همه بشریت را در تاریخ تغییر داد و امروز اگر بخواهیم آرمان‌ها و فرهنگ ملت ایران حفظ شود و در عرصه‌های مختلف پیشرفت کنیم، نیازمند حفظ روحیه ایثارگری هستیم.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول