اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون هماهنگ ‌کننده نیروی دریایی سپاه:

بیداری اسلامی ثمره ولایتمداری شهدای ایران است

خبرگزاری فارس: معاون هماهنگ ‌کننده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: بیداری کشورهای اسلامی ثمره خون و ولایتمداری هزاران شهید ایران اسلامی است.

بیداری اسلامی ثمره ولایتمداری شهدای ایران است
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، علی اکبر خرازیان عصر امروز در همایش دانش‌آموزی رهروان شهید فهمیده در بوشهر اظهار داشت: دانش‌آموزان بسیجی رهرو شهید فهمیده‌ها هستند و امروز می‌طلبد که در سنگر تعلیم و تربیت با عزمی راسخ قله‌ها را فتح کرده و برخلاف میل دشمنانمان در عرصه‌های مختلف تولید علم به خودکفایی کامل برسند.
خرازیان اضافه کرد: بیداری کشورهای اسلامی ثمره خون و ولایت‌مداری هزاران شهید ایران اسلامی است و خدا را شاکریم در این شرایطی که کسی باور نمی‌کرد رژیم‌های مزدور یکی پس از دیگری سرکوب می‌شوند.
وی یادآورشد: رژیم شاه فکر می‌کرد با تبعید امام راحل به عراق و ترکیه جریان مقدس انقلاب به پایان می‌رسد ولی نه تنها این عملی نشد بلکه در 13آبان با تسخیر لانه جاسوسی توسط جوانان ایرانی انقلاب دومی در این آب و خاک رقم خورد و موجب رویش رهبرانی شد که انقلاب ایران را تا به امروز حفظ کرده‌اند.
معاون هماهنگ‌‌ کننده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ثمره خون شهدای انقلاب اسلامی و به ویژه حرکت جوانان انقلابی در تسخیر لانه جاسوسی، فروپاشی قدرت های استکباری در این روزگار است.
خرازیان بیان کرد: بعد از 30 سال از عمر انقلاب و به شهادت رسیدن بهترین جوانان این آب و خاک در راه دفاع از ولایت و انقلاب اسلامی امروز شاهدیم که جوانان کشورهای اسلامی با تاسی از جوانان ایرانی تا رسیدن به هدف خود مقاومت کرده و هر روز از جمعیت دیکتاتورهای جهان کاسته می‌شود.
وی تصریح کرد: این جریان امروز حتی به دامنه اروپا نیز رسیده و ما شاهدیم که جریانی از مردم و جوانان اروپایی هرچند که مسلمان نیستند ولی در مقابل امپریالیسم غرب قد علم کرده‌اند.
معاون پرورشی و تربیت‌بدنی سازمان آموزش و پرورش استان بوشهر نیز گفت: امسال در راستای هماهنگی آموزش و پرورش با بسیج دانش‌آموزی 14هزار دانش‌آموز پسر پایه دوم مقطع دبیرستان به مناطق جنگی اعزام می‌شوند.
علی موحدی افزود: امروز بسیج دانش‌آموزی بعنوان مهد فعالیت‌های دانش‌آموزی به شمار می رود.
وی تصریح کرد: امروز ما مدیون 470شهید دانش‌آموز و 114شهید فرهنگی هستیم.
موحدی اضافه کرد: بسیج دانش‌آموزی موثرترین نهاد در تربیت دانش‌آموزانی متعهد و معتقد به ولایت و انقلاب اسلامی است.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول