اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد یادواره شهدای کرمان:

شهدا بر حفظ نظام اسلامی تأکید داشتند

خبرگزاری فارس: دبیر ستاد هشتمین یادواره 120 شهید خیابان مهدیه شهر کرمان گفت: شهدا بر حفظ نظام اسلامی، ولایت و حجاب تأکید داشتند.

شهدا بر حفظ نظام اسلامی تأکید داشتند
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، سیدابراهیم یزدی دوشنبه شب در هشتمین یادواره 120 شهید خیابان مهدیه کرمان اظهار داشت: شهدا عزیزترین یادگاران هستند زیرا آنها وجود خود را تقدیم اسلام کردند تا ما در آرامش زندگی کنیم.
وی مهم‌ترین هدف برگزاری یادواره‌های شهدا را گرامیداشت یاد و خاطره آنها در رفتار و منش افراد ذکر کرد و افزود: آنچه امروز ما در این دنیای پرهیاهو داریم به برکت خون شهدا و مجاهدت آنها است.
یزدی با تأکید بر توجه به پیام و کلام شهدا تصریح کرد: شهدا بر حفظ نظام اسلامی، ولایت و حجاب تأکید داشتند.
وی برگزاری هشتمین یادمان 120 شهید خیابان مهدیه را نتیجه خرد جمعی دانست و از تمام افراد و نهادهای دست‌اندرکار قدردانی کرد.
یزدی با اشاره به حضور سردار احمدیان از یادگاران دوران دفاع مقدس و عضو گروه تفحص سیره شهدا در هشتمین یادمان 120 شهید خیابان مهدیه خاطرنشان کرد: این رزمنده از دلاورمردان دوران دفاع مقدس است.
وی افزود: اعضای گروه تفحص شهدا، این یادگاران را از زیر خاک‌ها و ریگ‌های جنوب و غرب بیرون می‌آورند تا چشم مادر شهیدی را روشن و دل پدر شهیدی را شاد کنند.
یزدی با اشاره به اینکه حضور مردم در یادواره شهدا موجب ایجاد روحیه و انگیزه بیشتر برگزار کنندگان می‌شود، عنوان کرد: آنچه که در کتاب‌های دفاع مقدس نوشته است و یا یادگاران این دوران بازگو می کنند، حقایقی است که بر سر فرزندان ما به علت پاسداری از دین، اسلام، ولایت، ناموس و مملکت اسلامی آمده است.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول